Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
Recruitment > Recruitment support, Human resource management > HRM medewerker, Administratief > Administratief medewerker, Recruitment > Overig (Recruitment), Human resource management > Overig (HRM), Administratief > Overig (Administratief)
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Wij zijn op zoek naar een: Support Officer (PMO) / Recruitment Medewerker.
In de rol van Support Officer ondersteun je de afdeling IT&Data en ben jij de rechterhand van de People Lead. Als Recruitment Support Officer help je o.a. bij de werving van talent. Je ondersteunt bij de administratieve acties rondom werving van intern- en externe kandidaten. Je stemt af met het team wat nodig is, zet de functie uit en plant de interviews in met kandidaten. Je zorgt voor een soepel verloop van aanvraag, tot interview, tot terugkoppeling aan de kandidaat. Als de werving valt, ga jij direct aan de slag en zorg je dat achter de schermen alles geregeld wordt zodat de nieuwe collega kan starten en er een soepele onboarding kan plaatsvinden. Je bent de spin in het web, hebt oog voor detail en vindt het leuk om met mensen te werken in een dynamische organisatie. Je gaat hierbij georganiseerd en gestructureerd te werk en houdt het overzicht. Je draagt zorg voor een goede ‘candidate experience’ en vindt het daarnaast ook leuk om nieuwe collega’s een warm welkom te geven op hun eerste dag. Zo regel jij alles voor hun eerste dag, zorg je dat de laptop, telefoon en bos bloemen klaar liggen.
Jouw opdracht: Je hebt een variërend pakket aan taken. Van administratieve en faciliterende taken tot aan teambuilding en events helpen organiseren. Voorbeelden zijn;
• Zorgdragen voor een tijdige en soepele doorloop van wervingsaanvraag, tot interview tot terugkoppeling;
• Verzamel je feedback op de ontvangen CV’s;
• Plan je sollicitatie afspraken en verzamel je de feedback daaropvolgend;
• Zorgdragen voor een goede ‘candidate experience’ gedurende het wervingstraject;
• Administratieve werkzaamheden die je uitvoert ten behoeve van de on- en offboardingen;
• Het assisteren met het organiseren van meetings, workshops en andere bijeenkomsten (bv demo’s, teambuilding, teamevents en borrels etc.).
Eisen:
Om succesvol te zijn in deze rol vragen wij van je dat je een bepaald werk en denkniveau hebt. Dit kan verkregen zijn door ervaring, maar ook door het behalen van een diploma. Wij vinden gedrevenheid, de juiste mindset en leergierigheid belangrijker. Ervaring in een HR gerelateerde of administratieve rol is een sterke pré.
• Kennis van en ervaring met support werkzaamheden en de drive om je verder te verdiepen in deze materie;
• Kennis van Sharepoint en MS Office programma’s;
• Administratieve en organisatorische vaardigheden;
• Servicegericht & communicatief vaardig;
• Goed in een team kunnen samenwerken, maar ook zelfstandig;
• Anticiperende instelling, pro-actief;
• Nauwkeurig en creëert structuur;
• Creatief en oplossingsgerichte vaardigheden;
• Beheers je de Engelse en Nederlandse taal goed in woord en geschrift, (B2-niveau in woord en geschrift);
• Discreet, representatief en sensitief;
• Ben je een leuke collega!
Wij werken hybride. Dat betekent dat je werkt waar jij jouw werk het beste uit kunt voeren. Soms is dat thuis, soms op een samenwerkplek en de andere keer op de gereserveerde afdeling om contact met je collega’s te houden en de verbinding met de organisatie op te zoeken. Wij vinden interactie met elkaar belangrijk. Om die reden streven wij een goede mix van thuiswerken en aanwezigheid op kantoor na. De afdeling kent naast een work hard mentaliteit, ook een mentaliteit waarin ruimte is om samen leuke dingen te doen. Van een borrel tot een uitje!
• CV & Motivatie toegespitst op de opdracht, graag in het Nederlands/Engels aanleveren;
Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL of ENG en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing.Â