Interim Sr. UX Designer #KRTZ6758492

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 1 oktober 2020
Reageren tot 5 oktober 2020
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Utrecht
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 36 uur
Soort contract Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
Branche Overheid
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Je gaat aan de slag in het design-and-solutionteam. Hier werk je samen met architectuurcollega’s aan complexe vraagstukken. Hoe zorgen we er bijvoorbeeld voor dat mensen zonder tussenkomst van een medewerker digitaal hun zaken kunnen regelen? Ontwerponderzoek en een evidence-based benadering zijn daarbij doorslaggevend voor realistische oplossingen. Als designers geloven wij dat het combineren van kennis van meerdere disciplines ons beter in staat stelt om kwalitatief hoogwaardig onderzoek uit te voeren en tot de juiste conclusies te komen. We werken agile en maken deel uit van het release-train generiek portaal. Dat bestaat uit een aantal multidisciplinaire teams die gezamenlijk hun werk plannen, organiseren en uitvoeren. Zo ontwikkelen we moderne interactie met gebruik van generieke (digitale) componenten die perfect op elkaar aansluiten. En die toegevoegde waarde leveren aan de geformuleerde doelstelling voor het generiek portaal.

In jouw rol als UX-designer/servicedesigner ben je (mede) verantwoordelijk voor het opstarten van projecten en de overdracht daarvan naar uitvoerende teams. Denk aan een project dat gericht is op het bedenken en inrichten van een decentrale dienst om organisatiebreed op een efficiënte manier digitale formulieren te kunnen ontwikkelen en beheren. Je houdt hierbij gelijktijdig het overzicht over meerdere projecten, draagt bij aan de ontwikkeling van gevalideerde inzichten in klantbehoeften, en signaleert verbeteringen in klantreizen.

Als UX-designer/servicedesigner bedenk je samen met collega’s concepten in grote lijnen. Die communiceer je met je eigen teamgenoten, de andere teams in de train, stakeholders en klanten. Hierbij gebruik je actief je kennis van en ervaring met designthinking- en servicedesign-methoden. Je kunt goed inschatten welke onderdelen van de methode je toe kunt passen in de projecten om het juiste resultaat te behalen en coacht jouw collega’s op dit gebied. Ook het faciliteren van workshops is een belangrijk onderdeel van je werk. Daarvoor ga je proactief in de organisatie op zoek naar stakeholders.

(Web)applicaties ontwikkelen om de dienstverlening te verbeteren. Dat is wat de digital-experience-teams doen. Deze teams worden gevormd door medewerkers van klantinteractie en services digitaal en van informatievoorziening generieke business services. Onze expertise varieert van UX-design en frontend-development tot integratiespecialist. In deze lerende omgeving is het werk innovatief en resultaatgericht. De cultuur is snel en wendbaar, zonder dat we de kwaliteit uit het oog verliezen. Je werkt samen met professionals die zelfstandig handelen, in lijn met de missie en ambities. Onze gezamenlijke doelstelling? De vernieuwing van de website en portalen realiseren.

Eisen waaraan je moet voldoen

  • Ervaring met Service Design
  • Je hebt aantoonbaar HBO-niveau en een opleiding die aansluit bij de functie
  • Ruime ervaring met Design Thinking en Service Design (3 jaar)
  • Ervaring met productontwikkeling
  • Ervaring met online communicatie
  • Ervaring met gebruikers-onderzoeken 
  • Ervaring met testen en interactieontwerp 
  • Kennis agile werken

Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.

MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Beschikbaarheidsdatum;
Hoeveel uur per week;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Note: Niet op alle opdrachten is het gewenst dat ZZP'ers worden voorgesteld, zo ook op deze opdracht mogen geen ZZP'ers worden aangeboden. ZZP’ers kunnen wel reageren. ZZP tarieven wordt omgerekend naar payroll contract. Vraag naar de mogelijkheden zie contactpagina voor meer informatie. 

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 29 apr 2024    Expertise: HRM adviseur
Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 19 mei 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Personal assistant, Managementassistent
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 5 mei 2024    Expertise: Project secretaris, Bestuurssecetaresse, Programmamanagement ondersteuner, Projectmanagement ondersteuner, Secretaresse, Overig (Projectmanagement), Projectmedewerker, Overig (Project management Ondersteuning), Managementassistent, Overig (Secretarieel)
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Overig (Administratief)

Onze partners