Interim Sr. Projectleider ICT #KRTZ644091

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 26 november 2019
Reageren tot 30 november 2019
Bekeken Zichtbaar voor PRO
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Leiden
Start datum 1 januari 2020
Eind datum 1 januari 2021
Aantal uur 24 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
ZZP tarief € 68 per uur
Salaris 4500 per maand
Branche Overheid
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Vanuit het programma Mobiliteit is een investeringsprogramma opgesteld waar diverse infrastructurele projecten uit volgen. Voor twee van deze projecten, wordt ondersteuning gezocht. Het zwaartepunt van de werkzaamheden ligt op het ondersteunen van de projectmanager en de overall omgevingsmanager en zal het accent voornamelijk intern gericht en voorbereidend zijn. Bij de ander is het zwaartepunt voornamelijk het ondersteunen van de projectmanager bij het betrekken van en communiceren met partijen uit de projectomgeving (o.a. bedrijven, winkeliers en bewoners) . Het accent is hier dus voornamelijk extern gericht.

Functieomschrijving
 zelfstandig uitvoeren van taken en deelprojecten;
 sparringpartner voor de projectmanager: signaleren van knelpunten, adviseren over oplossingen en ondernemen van actie ter verbetering;
 coördinatie en voorbereiding van ambtelijke en bestuurlijke besluitvorming, mede opstellen van plan van aanpak per projectfase;
 waarnemen taken van de projectmanager, bij zijn/haar afwezigheid;
 in afstemming met de projectmanager zelfstandig oppakken van taken en deelprojecten, waaronder het schrijven van college- en raadsbesluiten, het zelfstandig leiden van klankbordgroepen, projectteam – overleggen en informatieavonden;
 beantwoorden van persvragen en college-en raadsvragen en contactpersoon en aanspreekpunt zijn voor o.a. de betrokken communicatieadviseur en bestuursadviseur van de wethouder;
 coördineren en organiseren van communicatie-uitingen/momenten, zoals nieuwsbrieven, persberichten, officiële openingen en participatie;
 verantwoordelijk voor de projectadministratie, waaronder organisatie en voorbereiding van vergaderingen en bijeenkomsten, rapportages en verslagen, bewaken planningen en projectbudgetten, financiële projectadministratie,(digitale) projectarchivering.

Functie-eisen en vaardigheden:
 tenminste HBO werk- en denkniveau en relevante werkervaring als projectmedewerker van minimaal 5 jaar;
 betrokken, daadkrachtig, stressbestendig, energiek en flexibel;
 sociaal vaardig en beschikkend over goede contactuele eigenschappen;
 in staat tot snel schakelen, plannen en goed organiseren;
 verantwoordelijkheidsgevoel, overzicht, proactief en initiatiefrijk;
 om kunnen gaan met tegengestelde belangen en gevoel voor bestuurlijke en politieke verhoudingen;
 goed kunnen schrijven en beheersing van het Officepakket

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Ridderkerk    Uiterste reactiedatum: 9 dec 2020    Expertise: Administratief medewerker, Overig
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 6 dec 2020    Expertise: Teamleider, Overig (Management & Consulting)
Locatie: Nieuwegein    Uiterste reactiedatum: 30 nov 2020    Expertise: Administratief medewerker, Overig
Locatie: Rotterdam    Uiterste reactiedatum: 29 nov 2020    Expertise: Salarisadministrateur, Overig

Onze partners