Interim Sr. Medewerker ICT Servicedesk – Amsterdam #KRTZ0706016

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 5 september 2023
Reageren tot 6 september 2023
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Amsterdam
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 25 december 2023
Aantal uur 36 uur, 40 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
ZZP tarief € 45 Marktconform per uur
Salaris Marktconform per maand
Branche Overheid

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:

Opdracht: Sr. Medewerker ICT Servicedesk (36 – 40 uur) 

Locatie: Amsterdam en Den Haag
Startdatum: zsm
Einddatum: 3 maanden
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 36 – 40  uur
ZZP mogelijk: Ja, max tarief €45,- all-in excl. BTW
Projectdetachering: Ja, salarisindicatie obv 36 u p/w

Uiterste reactiedatum: 7 september 2023 om 16:00 uur

Lijkt het jou ook geweldig om te werken op verschillende plekjes in Amsterdam en Den Haag? In Amsterdam, hier vanuit bied je telefonische ondersteuning in het Nederlands of in het Engels aan gebruikers. Je werkt centraal/remote vanuit de Servicedesk, maar je zal ook regelmatig support on site leveren bij Amsterdam of in Den Haag.

Je komt te werken binnen een team van 5 enthousiaste, gezellige collega’s op de Servicedesk en verzorgt de registratie en afhandeling van binnengekomen meldingen in TopDesk. Je bewaakt de algehele voortgang van alle meldingen en wijzigingen en stemt de werkplanning met je collega’s af. Je signaleert tijdig vertragingen en bespreekt deze om gezamenlijk tot een oplossing te komen.

– Je biedt ondersteuning op hardware, software en/of applicaties;
– Je neemt telefonisch of per e-mail vragen/storingen aan van eindgebruikers;
– Je ondersteunt, denkt mee met en adviseert eindgebruikers;
– Je neemt deel aan een lopend project;
– Je bent medeverantwoordelijk voor het uitbouwen en bijhouden van de kennisbank;
– Je signaleert procesverbeteringen en doet verbetervoorstellen daarvoor;
РJe neemt de vrijheid ̩n verantwoordelijkheid om opdrachten naar eigen wens in te vullen;
– Je komt in aanraking met collega's van verschillende nationaliteiten en achtergronden.

 

    FUNCTIE EISEN/ -WENSEN:

    • Tarief is all-in maximaal €45,- (alles inclusief reiskosten, verblijfkosten en parkeerkosten, excl. BTW).
    • Afgeronde opleiding op minimaal MBO niveau;
    • Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring binnen een Servicedesk, IT Support team of als Systeembeheerder;   
    • Minimaal 3 dagen (bij voorkeur 4 dagen) fysiek op locatie kunnen werken in wisselend Amsterdam of Den Haag (1x per week);
    • Aantoonbare kennis ervaring met TOPdesk;
    • Aantoonbare kennis ervaring met windows 10 en active directory;
    • Aantoonbare kennis ervaring met Exchange;
    • Aantoonbare kennis ervaring met JamF;
    • In het bezit van ITIL V4 Foundations.

    Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

    Geef ook in je CV het volgende aan:

    Datum beschikbaarheid;
    Hoeveel uur per week;
    Vakanties of belemmeringen;
    (concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
    Vakantie;Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie obv 36 uur p/w.

    Mail deze opdracht:
    Deel deze opdracht:

    Voor jou geselecteerde opdrachten

    Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 5 mei 2024    Expertise: Scrum master ICT
    Locatie: Dordrecht    Uiterste reactiedatum: 2 mei 2024    Expertise: Overig (Administratief)
    Locatie: Rotterdam    Uiterste reactiedatum: 1 mei 2024    Expertise: HRM medewerker, Overig (HRM)
    Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 15 mei 2024    Expertise: Financieel medewerker, Overig (Financieel)

    Onze partners