Interim Sr. Medewerker Financiële Administratie #KRTZ0367998

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 7 december 2022
Reageren tot 13 december 2022
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Den Haag
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 26 april 2024
Aantal uur 16 uur, 24 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO, MBO
ZZP tarief € Marktconform per uur
Salaris Marktconform per maand
Branche Gemeente, Overheid

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Je bent tijdelijk inhoudelijk eindverantwoordelijk voor de financiële administratie, de functionele aansturing van jouw collega’s en het coördineren van de werkzaamheden binnen de financiële administratie. Hierin werk je nauw samen met twee collega’s die dezelfde rol hebben. Je bent mede verantwoordelijk voor treasury, de organisatiebrede coördinatie van ondersteuning op de technische kant van de P&C producten en je fungeert als verbinder in de financiële keten tussen de administratie en de financieel adviseurs. Tevens fungeer je als aanspreekpunt voor het team Financieel Advies en draag je zorg voor de financiële onderbouwing van hun advies.

  • Je werkzaamheden zijn verder als volgt:
  • Volgen van de actuele fiscale wet- en regelgeving en zorgdragen voor informatievoorziening aan jouw collega’s van de financiële administratie;
  • Inrichten van de financiële administratie en zorgdragen voor de inbedding én continuering van werkprocessen;
  • Beheren van gemeentebrede geldstromen(treasury) en het adviseren van het management hierover;
  • Fungeren als eigenaar voor het grootboek;
  • Beheren van de Activa;
  • Uitbrengen van advies bij de financiering van grote projecten;
  • Fungeren als key user voor Lias/Cognos/Decade;
  • Deelnemen aan organisatiebrede projecten en wijzigingen vertalen naar de financiële administratie;
  • Coördineren van periodieke maand afsluitingen.

Deelnemen aan het platform Financieel-advies.

 

    FUNCTIE EISEN- EN WENSEN:

    • Uiterlijk per 1 jan 2023 beschikbaar voor 18-24 uur per week;
    • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 6 jaar als senior administratief medewerker bij een gemeente op de (centrale) financiële afdeling;
    • Aantoonbare kennis van financiële- en softwarepakketten binnen de decentrale overheid opgedaan d.m.v. werkervaring of een afgeronde opleiding/cursus in de afgelopen 3 jaar;
    • Aantoonbare kennis van inkoop- en financiële processen binnen een gemeentelijke organisatie opgedaan d.m.v. werkervaring of een afgeronde opleiding/cursus in de afgelopen 3 jaar;
    • Aantoonbare kennis van het BBV binnen de gemeente opgedaan in de afgelopen 5 jaar door middel van relevante werkervaring en/of een afgeronde opleiding/cursus.

    Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

    Geef ook in je CV het volgende aan:

    Datum beschikbaarheid;
    Hoeveel uur per week;
    Vakanties of belemmeringen;
    (concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
    Vakantie;
    Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

    Mail deze opdracht:
    Deel deze opdracht:

    Voor jou geselecteerde opdrachten

    Locatie: Dordrecht    Uiterste reactiedatum: 2 mei 2024    Expertise: Overig (Administratief)
    Locatie: Rotterdam    Uiterste reactiedatum: 1 mei 2024    Expertise: HRM medewerker, Overig (HRM)
    Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 15 mei 2024    Expertise: Financieel medewerker, Overig (Financieel)
    Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 30 apr 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Managementassistent, Overig (Secretarieel)

    Onze partners