Interim Sr. Management assistent #KRTZ2609059

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 11 november 2022
Reageren tot 15 november 2022
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Den Haag
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 26 april 2024
Aantal uur 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau MBO, HBO
ZZP tarief € 50 Marktconform per uur
Branche Overheid, Gemeente

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Het team bestuurs- en managementondersteuning (BMO) is dienstverlenend naar de organisatie. Wij zorgen ervoor dat de burgemeester, gemeentesecretaris, de wethouders, de directie en de managers hun werk zo productief mogelijk kunnen uitvoeren.

Het BMO is onderdeel van het team facilitaire zaken. Belangrijkste doelen voor het team zijn klantgerichtheid en kwaliteit. Door integraal te werken willen we dat onze klanten zich geholpen voelen: door een gevoel van vertrouwen te geven, oplossingsgericht mee te denken en proactief te handelen.

De belangrijkste taken zijn:
– Beheren van agenda’s en afspraken plannen.
– Organiseren, voorbereiden notuleren van vergaderingen en bewaken van de actiepunten.
– Verzorgen in- en uitgaande correspondentie.
– Organiseren van bijeenkomsten.
– Initiatief nemen als je kansen ziet om zaken slimmer en efficiënter te organiseren.

 

    FUNCTIE EISEN/ -WENSEN:

    • Tarief is maximaal €50,-, alles inclusief reiskosten, verblijfkosten en parkeerkosten, excl. BTW
    • Minimaal een afgeronde hbo bachelor opleiding;
    • Minimaal een afgeronde mbo niveau 4 opleiding op het gebied van managementassistent/ secretarieel/directiesecretaresse;
    • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar in de rol van Managementassistent;
    • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met het volledige Microsoft Officepakket (duidelijk weergegeven in het cv);
    • Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 4 jaar binnen een gemeentelijke organisatie;
    • Bereidt om bij wederzijds goedvinden na de inhuurperiode bij opdrachtgever in dienst te treden.

    Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

    Geef ook in je CV het volgende aan:

    Datum beschikbaarheid;
    Hoeveel uur per week;
    Vakanties of belemmeringen;
    (concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
    Vakantie;
    Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

    Mail deze opdracht:
    Deel deze opdracht:

    Voor jou geselecteerde opdrachten

    Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 30 apr 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Managementassistent, Overig (Secretarieel)
    Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 30 apr 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Personal assistant, Managementassistent, Overig (Secretarieel)
    Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 27 apr 2024    Expertise: HRM adviseur, HRM business partner, Overig (HRM)
    Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 29 apr 2024    Expertise: Frontend developer, Overig (ICT - Web development)

    Onze partners