Interim Sr. Financieel Medewerker (Boekhouding) #KRTZ9023640

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 15 september 2020
Reageren tot 20 september 2020
Bekeken Zichtbaar voor PRO
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Nieuwegein
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
Branche Overheid, Gemeente
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Voor het team Financiële administratie zijn wij op zoek naar een stevige allround boekhouder die in staat is de boekhouding van een kwaliteitsimpuls te voorzien en medewerkers daarin mee te nemen. Taken die daaronder vallen zijn:

  • Het inrichten en optimaliseren van het grootboek en de financieel administratieve werkprocessen;
  • Je gaat de boekhouding up to date houden en verder uitwerken naar een balansdossier;
  • Monitoren van de juistheid, volledigheid en tijdigheid van alle gegevens in het financiële systeem (Key2Financiën);
  • Inhoudelijke begeleiding van medewerkers van de financiële administratie;
  • Check op volledigheid en juistheid van balansposten t.b.v. opstellen van de jaarrekening;
  • Meedenken in en adviseren over ingewikkelde boekhoudkundige casuïstiek;
  • Interne controle op memorialen en begrotingswijzigingen;
  • Ondersteunen bij allerlei verbeteracties en –projecten die met voorgaande punten samenhangen en gericht op verdere automatisering van de processen;

Eisen

  1. Aantoonbare werkervaring met gemeentelijke financiële administratie;
  2. Aantoonbare werkervaring met Key2Financiën;
  3. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau in de richting van Financiën;
  4. Aantoonbare werkervaring met besluit begroting en verantwoording (BBV);
  5. Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 7 jaar als senior medewerker financiële administratie bij een gemeente;
  6. Aantoonbare werkervaring op het gebied van inrichten en optimaliseren van een grootboek en financieel administratieve werkprocessen in de afgelopen 3 jaar.

Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.

MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Beschikbaarheidsdatum;
Hoeveel uur per week;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salaris.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Apeldoorn    Uiterste reactiedatum: 23 sep 2020    Expertise: Projectcontroller
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 21 sep 2020    Expertise: Teamleider, Overig (Management & Consulting)
Locatie: Rotterdam    Uiterste reactiedatum: 28 sep 2020    Expertise: Recruiter
Locatie: Enschede    Uiterste reactiedatum: 27 sep 2020    Expertise: Projectcontroller

Onze partners