Interim Sr. DIV Medewerker #KRTZ0327272

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 7 december 2022
Reageren tot 14 december 2022
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Hilversum
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 21 juni 2023
Aantal uur 24 uur, 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
ZZP tarief € Marktconform per uur
Branche Gemeente, Overheid

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Wij zijn op zoek naar een senior medewerker documentaire informatievoorziening. Als senior medewerker documentaire informatievoorziening houd jij je bezig met het verzorgen van de coördinatie van de werkzaamheden van 3 medewerkers en de dagelijkse gang van zaken en het onderhouden en verbeteren van de kwaliteit van de post-intake. Je bent zowel binnen het team als naar de rest van de organisatie het eerste aanspreekpunt van het team informatiebeheer. Je bent namens team Facilitair gesprekspartner bij projecten of structurele samenwerking in de informatieketen, hierbij werk je nauw samen met de afdelingen recordmanagement en functioneel beheer.

Je geeft met je collega’s uitvoering aan het informatie(beveiliging)beleid, je neemt positie en verantwoordelijkheid in de kwalitatieve uitvoering van processen en service afspraken richting het primaire proces. Je onderhoudt en verbetert de interne procedures en werkafspraken, signaleert risico’s, verbeter- en/of knelpunten en mogelijkheden voor nieuwe producten en diensten en adviseert hierover aan de teammanager. De PIOFACH taak ligt bij jouw manager.

Als senior medewerker documentaire informatievoorziening vertegenwoordig je team Informatiebeheer en draagt samen met Recordmanagement de werkzaamheden uit het handboek uit rondom de interne dienstverlening van het proces Documenteren & Archiveren. Ook ondersteun je de transitie naar meer digitale (documentaire) dienstverlening. Je bespreekt vakspecifieke onderwerpen met afdelingen en haalt daar ook informatie op welke als input dient voor sturing en beleid omtrent documentatie. Je onderhoudt en stuurt op het Documenteren-deel van het concern proces Documenteren en Archiveren (D&A) en je werkt hierin ook mee met het team, Handboek post en vergelijkbare procedures en richtlijnen. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het contractmanagement met betrokken leveranciers en het verzamelen en interpreteren van managementinformatie. Ook zorg je voor het op niveau brengen en houden van de relevante en actuele kennis van je collega’s uit het team Informatiebeheer ten aanzien van de wetgeving, beleid en werkprocessen van Informatiebeheer. Op het gebied van vakinhoudelijke advisering werk je nauw samen met de medewerkers van Recordmanagement en je teammanager. Je bent in staat om beleid te vertalen naar de werkvloer, waarbij de opgedane ervaringen op de werkvloer weer kunnen worden vertaald naar beleid binnen de organisatie. In het team zijn de onderlinge communicatie en samenwerking tussen collega’s belangrijke ontwikkelpunten waar je een belangrijke rol in speelt om te verbinden en te zorgen dat er effectief wordt samengewerkt.

*In de maand december dient een overdrachtsmoment plaats te vinden.

 

    FUNCTIE EISEN/ -WENSEN:

    • Een afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4 in de richting van Facilitair en/of Documentaire Informatievoorziening;
    • Beschikbaar per 2 januari 2023 voor minimaal 24 uur per week;
    • Minimaal 2 jaar ervaring in de afgelopen 5 jaar als Senior medewerker documentaire informatievoorziening;
    • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met het aansturen van medewerkers én deze verbinden in samenwerking én communicatie.

    Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

    Geef ook in je CV het volgende aan:

    Datum beschikbaarheid;
    Hoeveel uur per week;
    Vakanties of belemmeringen;
    (concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
    Vakantie;
    Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

    Mail deze opdracht:
    Deel deze opdracht:

    Voor jou geselecteerde opdrachten

    Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 29 apr 2024    Expertise: HRM adviseur
    Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 19 mei 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Personal assistant, Managementassistent
    Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 5 mei 2024    Expertise: Project secretaris, Bestuurssecetaresse, Programmamanagement ondersteuner, Projectmanagement ondersteuner, Secretaresse, Projectmedewerker, Overig (Projectmanagement), Overig (Project management Ondersteuning), Managementassistent, Overig (Secretarieel)
    Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Overig (Administratief)

    Onze partners