Interim Sr. Controller / Treasury #KRTZ3702066

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 16 september 2020
Reageren tot 21 september 2020
Bekeken Zichtbaar voor PRO
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Arnhem
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 32 uur, 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau WO
Branche Bank- | verzekeringswezen
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Taken

  • Opstellen van structurele en ad hoc financiële en niet-financiële analyses, rapportages, begrotingen en prognoses voor interne stakeholders.
  • Voorbereiden van beleggingsadviescommissie vergaderingen over het vermogensbeheer in het algemeen en duurzaam vermogensbeheer in het bijzonder.
  • Zorgen voor / toezien op een goede implementatie en uitvoering van het beleggingsbeleid, waaronder het monitoren van externe vermogensbeheerders en andere uitbestedingsrelaties.
  • Rapporteren aan toezichthouders.
  • Doorgronden van processen van de treasury en vermogensbeheer activiteiten, voorstellen tot verbetering doen en vastlegging daarvan.

Verantwoordelijkheden

  • Het behalen van de resultaten zoals vastgelegd in het jaarplan.
  • Het op een goede manier coördineren van activiteiten binnen het aandachtsgebied treasury en vermogensbeheer met kwalitatief goede resultaten ( juistheid, volledigheid, betrouwbaarheid).
  • Zorgen voor compliant zijn met betrekking tot relevante wet- en regelgeving.
  • Adequate ondersteuning van de beleggingsadviescommissie.
  • Het opstellen van adequate financiële- en niet-financiële stuur- en verantwoordingsinformatie voor de directieraad en beleggingsadviescommissie.
  • Het delen van relevante expertise.

 

Kennis

  • Academisch denk- en werkniveau, met aantoonbare ervaring op het financiële vakgebied
  • Goede kennis van financiële markten, treasury en vermogensbeheer inclusief risicomanagement
  • Goede kennis van ESG aspecten op het gebied van vermogensbeheer
  • Ervaring met uitbestedingsmanagement
  • Kennis van relevante wet- en regelgeving

Vaardigheden

  • Resultaatgericht
  • Analytisch
  • Gevorderde gebruiker van Excel en ervaring met ALM systeem
  • Samenwerken
  • Goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid
  • Proactieve houding

We verwachten van de interim medewerker een hoge mate van zelfstandigheid, weliswaar in afstemming met het team, aangezien er beperkt ingewerkt kan worden.

Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.

MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Beschikbaarheidsdatum;
Hoeveel uur per week;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salaris.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 28 sep 2020    Expertise: Business analist, Product owner
Locatie: Nieuwgein    Uiterste reactiedatum: 30 sep 2020    Expertise: Communicatieadviseur
Locatie: Middelburg    Uiterste reactiedatum: 27 sep 2020    Expertise: Overig (ICT - Web development)
Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 5 okt 2020    Expertise: Teamleider, Management (ICT - Algemeen & Changemanagement), Overig (ICT - Algemeen & Changemanagement)

Onze partners