Interim Sr. Communicatieadviseur #KRTZ1365021

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 8 april 2021
Reageren tot 11 april 2021
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Hilversum
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 28 uur, 32 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
Branche Overheid, Gemeente

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Als senior communicatieadviseur coördineer je als meewerkend voorman of -vrouw de dagelijkse werkzaamheden en ben je sparringpartner van de communicatieadviseurs. Daarnaast is je inhoudelijke werkterrein breed. Je focus ligt op communicatievraagstukken binnen de thema’s openbare orde en veiligheid en organisatieontwikkeling. Jij zet de communicatiestrategie uit, bewaakt deze en voert deze ook uit. In voorkomende gevallen ben je woordvoerder van de burgemeester. Tot slot ben je eigenaar van de communicatieaanpak rondom het coronavirus en neem je desgewenst deel aan de (regionale) taakorganisatie Communicatie ten tijde van een crisis of ramp. Naast strategische advisering, heb je ook plezier in de uitvoering. Denk aan persgesprekken voorbereiden, teksten en speeches schrijven, plaatsen van content.

We willen graag stappen maken in ons communicatiebeleid op de lange termijn, onze rol richting de organisatie en het bestuur, issuemanagement, het participatiebeleid en de inzet van communicatie-instrumenten. Het plan hiervoor is zo goed als gereed. Aan jou de taak om samen met het team en de teammanager dit plan verder handen en voeten te geven.

Eisen waaraan je moet voldoen:

1. Afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau, in de richting van Communicatie;
2. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als senior communicatieadviseur binnen een gemeentelijke instelling.
3. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar als senior communicatieadviseur binnen een gemeentelijke instelling met coördinerende taken.
4. Aantoonbare werkervaring met de thema’s openbare orde en veiligheid, issuemanagement en organisatieontwikkeling en woordvoerderschap voor een burgemeester.
5. Aantoonbare ervaring met het doorontwikkelen van communicatieteams bij de lokale overheid.
6. Ervaring als BT-adviseur in het gemeentelijk beleidsteam.
7. Beschikbaar voor 32 uur per week.

Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.

MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Breda    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: HRM medewerker, Salarisadministrateur, Overig (HRM), Overig (Administratief)
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 23 apr 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Managementassistent, Overig (Secretarieel)
Locatie: Eindhoven    Uiterste reactiedatum: 22 apr 2024    Expertise: Programmamanagement ondersteuner, Projectmanagement ondersteuner, Projectmedewerker, Overig (Projectmanagement), Overig (Project management Ondersteuning)
Locatie: Breda    Uiterste reactiedatum: 1 mei 2024    Expertise: Visual designer, DTPer, Traffic manager, Overig (Webredactie)

Onze partners