Interim Sr. Communicatieadviseur #KRTZ6087149

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 22 januari 2021
Reageren tot 26 januari 2021
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Hilversum
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 32 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
Branche Overheid, Gemeente
Verlenging Interim opdracht

Opdracht omschrijving

De uitvoering van de projecten van het uitvoeringsprogramma is verdeeld over de verschillende partners van het akkoord. Jij bent verantwoordelijk voor het strategisch meedenken en het uitvoeren van de communicatie- en participatiestrategie van het gebiedsakkoord. Zo moeten er meerdere overkoepelende communicatiemiddelen worden ontwikkeld, waaronder een website en huisstijl, en de participatie met bewoners moet worden vormgegeven. In  jouw rol bewaak en stuur je ook de  samenhang in de communicatie over de verschillende projecten en gebiedsakkoord breed en ben je een sparringpartner voor de projectleiders  en de programmamanager. Daarnaast ben je sparringpartner voor de wethouder en mogelijk ook voor andere bestuurders binnen het gebiedsakkoord. Je hebt een plaats binnen het lokale programmateam. Daarnaast behartig je de communicatie en participatie ten aanzien van enkele  specifieke projecten uit het uitvoeringsprogramma. Samen met de communicatie collega’s van de andere partijen geef je uitvoering aan de gezamenlijke communicatiestrategie. Ook stemmen jullie de communicatie met elkaar af en denken jullie met elkaar mee over het totale pakket van projecten in het gebiedsakkoord.

Eisen waaraan je moet voldoen:

1. Afgeronde opleiding op minimaal WO bachelor niveau;
2. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar als Communicatieadviseur binnen een gemeentelijke- en/of provinciale instelling (35 punten);
3Aantoonbare werkervaring met het opstellen en uitvoeren van communicatie- en participatie strategieën voor complexe projecten met verschillende belangen (beschrijf in het cv minimaal 2 projecten waaruit deze werkervaring blijkt);
4. Aantoonbare werkervaring met stakeholdermanagement bij de overheid ;
5. Uiterlijk beschikbaar per 1 februari 2021;
6. Beschikbaar voor minimaal 28 uur per week.

Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.

MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Nieuwegein    Uiterste reactiedatum: 13 mrt 2021    Expertise: Projectmanagement ondersteuner
Locatie: Eindhoven    Uiterste reactiedatum: 7 mrt 2021    Expertise: Administratief medewerker, HRM medewerker, HRM business partner
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 10 mrt 2021    Expertise: Backend developer, Overig (ICT - Software & App development)
Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 10 mrt 2021    Expertise: Projectcontroller

Onze partners