Interim SharePoint Specialist / Implementatiebegeleider – Utrecht #KRTZ8804119

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 2 augustus 2023
Reageren tot 9 augustus 2023
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Utrecht
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 1 januari 2024
Aantal uur 32 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
ZZP tarief € 80 Marktconform per uur
Salaris Marktconform per maand
Branche Overheid

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:

Opdracht: SharePoint Specialist / Implementatiebegeleider (32 uur) 

Locatie: Utrecht
Startdatum: 1 september 2023
Einddatum: 4 maanden
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 32 uur
ZZP mogelijk: Ja, max tarief €80,- (all-in excl. BTW)
Projectdetachering: Ja

Uiterste reactiedatum: 10 augustus 2023 om 16:00 uur

De organisatie werkt aan de ontwikkeling van de digitale werkplek met MS365. Binnen deze ontwikkeling wil de organisatie een nieuw Microsoft intranet realiseren. Hiervoor is al een beta versie ontwikkeld. De opdracht is dat deze voor het einde van 2023 live gaat met voldoende content en acceptatie.

 De organisatie zoekt begeleiding voor o.a.:

  • het migreren van content en het inrichten van een documentenbank (informatiebeheer) op het nieuwe intranet;
  • het maken en uitvoeren van het adoptieplan voor het nieuwe intranet;
  • het opzetten van trainingen voor contentmanagers;
  • het opzetten van de benodigde communicatie;
  • het ontwerpen en implementeren van het nieuwe intranet;
  • het maken van een contentmigratieplan en het inrichten van de governance.

 

    FUNCTIE EISEN/ -WENSEN:

    • Tarief is all-in maximaal €80,- (alles inclusief reiskosten, verblijfkosten en parkeerkosten, excl. BTW);
    • Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
    • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring op het gebied van consultancy bij een gemeente of overheid;
    • Op korte termijn beschikbaar voor minimaal 4 maanden;
    • Aantoonbare werkervaring in het ontwerpen én implementeren van Microsoft intranetten, rekening houdend met content management, governance en organisatiedoelstellingen (benoem dit duidelijk in het cv.);
    • Aantoonbare werkervaring met het maken én uitvoeren van adoptie voor Microsoft intranetten rekening houdend met informatiebeleid, doelgroepen en organisatiedoelstellingen.

    Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

    Geef ook in je CV het volgende aan:

    Datum beschikbaarheid;
    Hoeveel uur per week;
    Vakanties of belemmeringen;
    (concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
    Vakantie;Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie obv 40 uur p/w.

    Mail deze opdracht:
    Deel deze opdracht:

    Voor jou geselecteerde opdrachten

    Locatie: Nijmegen    Uiterste reactiedatum: 5 aug 2024    Expertise: Project secretaris, Programmamanagement ondersteuner, Projectmanagement ondersteuner, Projectmedewerker, Managementassistent
    Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 16 jul 2024    Expertise: Projectmanagement ondersteuner, Administratief medewerker, Overig (Administratief)
    Locatie: Amersfoort    Uiterste reactiedatum: 15 jul 2024    Expertise: Werkplekbeheerder, Servicedesk medewerker
    Locatie: Groningen    Uiterste reactiedatum: 14 jul 2024    Expertise: HRM adviseur, HRM business partner, Overig (HRM)

    Onze partners