Interim Sevicedeskmedewerker ICT #KRTZ2019619

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 3 november 2020
Reageren tot 8 november 2020
Bekeken Zichtbaar voor PRO
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Woerden
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 40 uur
Soort contract Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
Branche Overheid
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Voor onze opdrachtgever zijn wij op zoek naar een Servicedesk medewerker.

De opdrachtgever wilt steeds meer digitaliseren en onze producten en diensten toegankelijker maken voor ondernemers. Het is daarom van cruciaal belang dat we vanuit de organisatie zowel de medewerkers maximaal ondersteunen op IT gebied. Vanuit de Servicedesk zorgen we ervoor dat incidenten direct worden opgelost en indien dit niet mogelijk is direct worden gerouteerd. Je krijgt hierdoor te maken met een breed scala aan producten en diensten, denk hierbij aan alles van werkplekondersteuning tot infrastructurele diensten en producten. De servicedesk vormt samen met de incident- en problem manager het regie team waar het gaat om incidenten en de kwalitatieve afhandeling hiervan.

Als Servicedesk medewerker fungeer je als eerste aanspreekpunt voor de klanten en interne gebruikers. Je registreert alle meldingen in ons Servicemanagement systeem. Je handelt vragen zelfstandig af en speelt complexe vragen door naar de 2de lijns Servicedesk. Je werkt intensief samen met de 2de en 3de lijns en onderhoudt de Kennis database.

Je bent een ervaren Servicedesk medewerker met kennis van en ervaring met zowel ITIL als Agile werkprocessen. Uiteraard beschik je over analytisch denkvermogen, kun je goed samenwerken en communiceer je makkelijk met verschillende disciplines.

Eisen waaraan je moet voldoen

  • Minimaal een afgeronde mbo opleiding
  • Afgeronde opleiding is op het gebied van IT Beheer
  • In het bezit van ITIL Foundation certificering
  • Aantoonbaar kennis van Microsoft Office 365 en Active Directory
  • Aantoonbaar kennis van Topdesk
  • Minimaal 1 jaar aantoonbaar ervaring als Servicedesk Medewerker
  • Nederlands te spreken en het cv dient ook in het Nederlands te zijn
  • Aantoonbaar kennis (certificering) van Citrix
  • Ervaring met werken bij vergelijkbare overheidsorganisaties
  • Aantoonbaar ervaring met werken in een Agile/scrum omgeving
  • Aantoonbaar ervaring met IT-infrastructuur
  • Aantoonbaar ervaring met werken met kennismanagement systemen

Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.

MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Beschikbaarheidsdatum;
Hoeveel uur per week;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

BELANGRIJK: Niet op alle opdrachten is het gewenst dat ZZP'ers worden voorgesteld, zo ook op deze opdracht mogen geen ZZP'ers worden aangeboden. ZZP’ers kunnen wel reageren. ZZP tarieven wordt omgerekend naar payroll contract. Vraag naar de mogelijkheden zie contactpagina voor meer informatie. 

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 1 dec 2020    Expertise: UX designer, Overig (Design & Multimedia)
Locatie: Veenendaal    Uiterste reactiedatum: 2 dec 2020    Expertise: Projectmanager ICT, Overig (ICT - Projectmanagement)
Locatie: Veenendaal    Uiterste reactiedatum: 2 dec 2020    Expertise: BI consultant, Overig (ICT - Data & Analyse)
Locatie: Veenendaal    Uiterste reactiedatum: 2 dec 2020    Expertise: Implementatie consultant, Overig (ICT - Projectmanagement), Consultant, Overig (ICT - Algemeen & Changemanagement), Overig (Management & Consulting)

Onze partners