Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
ICT - Support & Ondersteuning > Servicedesk medewerker, ICT - Support & Ondersteuning > Overig (ICT Support & Ondersteuning)
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:
Opdracht: Servicedeskmedewerker ICT (24 – 32 uur)
Locatie: omgeving Utrecht
Startdatum: zsm
Einddatum: 1 juni 2023
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 24 – 32 uur
ZZP mogelijk: Ja
Sluitingsdatum: 5 april 2023 om 09:00 uur
Voor de uitrol van de digitale werkplek hebben wij ondersteuning nodig bestaande uit het beschikbaar stellen van laptops, smartphones, ipads en monitoren.
- Bieden van ondersteuning aan medewerkers tijdens de uitrol van de digitale werkplek;
- Het oppakken van 1e lijns incidenten op het gebied van de digitale werkplek en meedenken over optimalisatie van betreffende processen;
- Verhelpen van eventuele storingen en andere problemen.
FUNCTIE EISEN/ -WENSEN:
- Aantoonbare werkervaring als Servicedeskmedewerker;
- Beschikbaar per uiterlijk 17 april 2023 voor minimaal 24 uur per week;
- Aantoonbare werkervaring met procesoptimalisatie;
- Afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau is een pré, MBO is een eis;
- Aantoonbare werk en/of stage werkervaring als ICT ondersteuner bij of in opdracht van een gemeentelijke organisatie.
Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing.
Geef ook in je CV het volgende aan:
Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie..