Interim Servicedeskmedewerker ICT #KRTZ4473675 | KROOTZ Interim & ZZP

Interim Servicedeskmedewerker ICT #KRTZ4473675

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 8 januari 2021
Reageren tot 11 januari 2021
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Apeldoorn
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 40 uur
Soort contract Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
Branche Gezondheidszorg I Welzijn
Verlenging Interim opdracht, Deta-vast

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Onze opdrachtgever is op zoek naar medewerkers om het supportteam  te ondersteunen op skilled helpdesk niveau. Daarbij zal de focus liggen op de implementatie van Windows 10 en de gebruikersondersteuning voor Office 365.

We zoeken medewerkers met een afgeronde opleiding op MBO 4 niveau richting ICT en met minimaal 1 jaar Servicedesk ervaring in de afgelopen 4 jaar. Betreffende medewerkers moeten bekend zijn met Windows, Office 365, Microsoft Teams en ervaring hebben met het installeren en plaatsen van PC’s en randapparatuur.
Tevens moet hij/zij zich klantvriendelijk opstellen en beschikken over goede communicatieve vaardigheden, zo wel voor telefonische ondersteuning als voor ondersteuning op de werkvloer.

We zoeken mensen die 5 dagen (40 uur) per week beschikbaar zijn en bij voorkeur in de regio Apeldoorn wonen. Je bent bereid om op locatie Apeldoorn en Zutphen te werken. De werktijden liggen tussen 07:30 en 17:00. Voorkeur gaat ook uit dat je na periode van 3 maanden in dienst komt bij de organisatie (geef in je motivatie in of je dit wenselijk vindt). 

Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.

MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Note: Niet op alle opdrachten is het gewenst dat ZZP'ers worden voorgesteld, zo ook op deze opdracht. ZZP’ers kunnen wel reageren. ZZP tarieven wordt omgerekend naar payroll contract. Vraag naar de mogelijkheden zie contactpagina voor meer informatie. 

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 28 apr 2021    Expertise: Projectmanagement ondersteuner, Overig (Project management Ondersteuning)
Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2021    Expertise: JAVA developer, Backend developer, Full stack developer
Locatie: Rotterdam    Uiterste reactiedatum: 31 mei 2021    Expertise: Service delivery manager, Management (ICT Algemeen & Change management), Overig (Management & Consulting)
Locatie: Rotterdam    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2021    Expertise: Project secretaris, Projectmanagement ondersteuner

Onze partners