Interim Servicedeskmedewerker ICT #KRTZ4473675

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 8 januari 2021
Reageren tot 11 januari 2021
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Apeldoorn
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 40 uur
Soort contract Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
Branche Gezondheidszorg I Welzijn

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Onze opdrachtgever is op zoek naar medewerkers om het supportteamĀ  te ondersteunen op skilled helpdesk niveau. Daarbij zal de focus liggen op de implementatie van Windows 10 en de gebruikersondersteuning voor Office 365.

We zoeken medewerkers met een afgeronde opleiding op MBO 4 niveau richting ICT en met minimaal 1 jaar Servicedesk ervaring in de afgelopen 4 jaar. Betreffende medewerkers moeten bekend zijn met Windows, Office 365, Microsoft Teams en ervaring hebben met het installeren en plaatsen van PCā€™s en randapparatuur.
Tevens moet hij/zij zich klantvriendelijk opstellen en beschikken over goede communicatieve vaardigheden, zo wel voor telefonische ondersteuning als voor ondersteuning op de werkvloer.

We zoeken mensen die 5 dagen (40 uur) per week beschikbaar zijn en bij voorkeur in de regio Apeldoorn wonen. Je bentĀ bereid om op locatie Apeldoorn en Zutphen te werken. De werktijden liggen tussen 07:30 en 17:00. Voorkeur gaat ook uit dat je na periode van 3 maanden in dienst komt bij de organisatie (geef in je motivatie in of je dit wenselijk vindt).Ā 

Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. JeĀ dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.

MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL enĀ waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief eenĀ motivatie.Ā 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Note: Niet op alle opdrachten is het gewenst dat ZZP'ers worden voorgesteld, zo ook op deze opdracht. ZZPā€™ers kunnen wel reageren. ZZP tarieven wordt omgerekend naar payroll contract. Vraag naar de mogelijkheden zie contactpagina voor meer informatie.Ā 

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Breda    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: HRM medewerker, Salarisadministrateur, Overig (HRM), Overig (Administratief)
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 23 apr 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Managementassistent, Overig (Secretarieel)
Locatie: Eindhoven    Uiterste reactiedatum: 22 apr 2024    Expertise: Programmamanagement ondersteuner, Projectmanagement ondersteuner, Projectmedewerker, Overig (Projectmanagement), Overig (Project management Ondersteuning)
Locatie: Breda    Uiterste reactiedatum: 1 mei 2024    Expertise: Visual designer, DTPer, Traffic manager, Overig (Webredactie)

Onze partners