Interim Servicedeskmedewerker ICT #KRTZ6969411

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 4 juli 2022
Reageren tot 10 juli 2022
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Utrecht
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 11 november 2022
Aantal uur 36 uur
Soort contract Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
Salaris Marktconform per maand
Branche Overheid, Gemeente

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

De Servicedeskmedewerker zal werkzaam zijn binnen het Team Informatisering en Automatisering (I&A). Het team I&A is verantwoordelijk voor informatiemanagement en het beheer van de ICT op kantoor en voor de ICT ondersteuning op flexibele en decentrale werkplekken. Er moet ook regelmatig werkplekbeheer-werkzaamheden op locatie worden uitgevoerd. Daarnaast is er mogelijkheid om thuis te werken. Het team wordt aangestuurd door de teamleider I&A en bestaat uit ongeveer 40 medewerkers. Je werkt in teamverband aan het afhandelen en oplossen van ICT meldingen. De meldingen kunnen vragen, aanvragen (voor bijvoorbeeld devices), incidenten of wijzigingsverzoeken bevatten. De meldingen komen binnen via telefoon, e-mail of de Self Service Portal en worden vastgelegd in TOPdesk. De eerstelijns vragen worden opgepakt door de servicedesk, zoals:

  • Aanmaken accounts in AD en andere applicaties;
  • Oplossen problemen met wachtwoorden;
  • Oplossen problemen met applicaties;
  • Uitleveren beheerde mobiele telefoons, laptops en tablets;
  • Afvoeren devices;
  • Analyseren en oplossen problemen met devices;
  • Doorzetten problemen naar 2e en 3e lijn;
  • Ondersteunen gebruikers telefonie;

Eisen:

De kandidaat die wij zoeken:
1. Afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau in de richting van ICT;
2. Aantoonbare werkervaring als Servicedeskmedewerker;
3. Kan deelnemen aan consignatiediensten (17.00 uur tot 22.00 uur op werkdagen);
4. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als Servicedeskmedewerker in de afgelopen 5 jaar binnen een gemeente;
5. Aantoonbare werkervaring met Windows 11 en/of Windows 10, VMware Horizon, SCCM en Active Directory;
6. Aantoonbare werkervaring met het werken met TOPdesk als IT Servicemanagement systeem;
7. Aantoonbare kennis van Microsoft Intune (Mobile Device Management);
8. In het bezit van ITIL foundation versie 3 certificaat;
9. Aantoonbare werkervaring met werkplekbeheer.

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of eventuele belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 29 mei 2024    Expertise: HRM medewerker, Overig (HRM)
Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 29 mei 2024    Expertise: Data architect, Overig (ICT - Data & Analyse)
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 2 jun 2024    Expertise: Data architect, Overig (ICT - Data & Analyse)
Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 25 mei 2024    Expertise: Administratief medewerker, Secretaresse, Managementassistent, Overig (Secretarieel), Overig (Administratief)

Onze partners