Interim Servicedeskmedewerker ICT #KRTZ2156250

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 7 juni 2021
Reageren tot 13 juni 2021
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Apeldoorn
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 36 uur, 40 uur
Soort contract Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
Branche Gezondheidszorg I Welzijn
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Onze opdrachtgever is op zoek naar 1 FTE medewerker om het supportteam te ondersteunen op skilled helpdesk niveau. 

We zoeken een medewerker met:

  • een afgeronde opleiding op MBO 4 niveau  
  • minimaal een jaar Servicedesk ervaring.

Betreffende medewerkers moeten bekend zijn met Windows, Office 365, Microsoft Teams en ervaring hebben met het installeren en plaatsen van PC’s en randapparatuur.
Tevens moet hij/zij zich klantvriendelijk opstellen en beschikken over goede communicatieve vaardigheden, zo wel voor telefonische ondersteuning als voor ondersteuning op de werkvloer.

We zoeken iemand die 5 dagen per week beschikbaar is en bij voorkeur in de regio Apeldoorn woont. De werktijden liggen tussen 07:30 en 17:00.

De organisatie heeft de voorkeur om uiteindelijk de kandidaat in loondienst te nemen.

Eisen waaraan je moet voldoen:

  • per direct inzetbaar voor 36-40 uur per week en bereid om buiten kantoortijden te werken.
  • minimaal een afgeronde opleiding op MBO 4 niveau, in de richting van ICT
  • minimaal 1 jaar werkervaring als Servicedesk medewerker/ werkplekbeheerder, in de afgelopen 4 jaar,
  • bekend met Windows 10
  • bekend met Office 365
  • bekend met MS Teams
  • ervaring met het installeren en plaatsen van PC’s en randapparatuur
  • kennis van VoIP

Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.

MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Note: Niet op alle opdrachten is het gewenst dat ZZP'ers worden voorgesteld, zo ook op deze opdracht. ZZP’ers kunnen wel reageren. ZZP tarieven wordt omgerekend naar payroll contract. Vraag naar de mogelijkheden zie contactpagina voor meer informatie. 

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 29 apr 2024    Expertise: HRM adviseur
Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 19 mei 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Personal assistant, Managementassistent
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 5 mei 2024    Expertise: Project secretaris, Projectmanagement ondersteuner, Secretaresse, Projectmedewerker, Overig (Projectmanagement), Overig (Project management Ondersteuning)
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Overig (Administratief)

Onze partners