Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
ICT - Support & Ondersteuning > Servicedesk medewerker
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Inhuuropdracht:
Opdracht:Â Servicedeskmedewerker ICT
Locatie: omgeving Amsterdam
Startdatum: z.s.m.
Duur: 3 maanden
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 36 uur
ZZP mogelijk: ja
Tarief: maximaal 47 euro
Als Servicedeskmedewerker ben je dagelijks bezig met het aannemen, regisseren en afsluiten van ICT-meldingen van collega’s uit de hele organisatie. Wij hebben onze werkomgeving geoutsourcet samen met het technische applicatiebeheer en zoeken daarom nog een Servicedeskmedewerker die zich in dit speelveld wil bevinden. Je bent het eerste aanspreekpunt voor alle meldingen uit de organisatie en weet hoe je de juiste vragen moet stellen om direct te achterhalen wat het probleem is. Je bekijkt naar welke externe partij je de melding moet sturen, en weet het gebruikersprobleem voor hen zo helder mogelijk te formuleren. Daarnaast fungeer je als regiehouder over de meldingen en houd je overzicht over alle meldingen. Je zorgt hierbij voor statusupdates en terugkoppelingen e.d. naar de collega’s. Ook help je collega’s met alledaagse gebruikersvragen, zoals laptopinstellingen etc.
Eisen:
1. Een afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau;
2. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring uit de afgelopen 5 jaar als Servicedeskmedewerker;
3. Aantoonbare werkervaring met Citrix;
4. Aantoonbare werkervaring met TOPdesk;
5. Aantoonbare werkervaring als helpdeskmedewerker binnen de overheid;
6. Beschikbaar om minimaal 80% op locatie te werken;
7. Uiterlijk beschikbaar per 21 maart 2022.
Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie.Â