Interim Servicedeskmedewerker ICT #KRTZ0985253

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 20 november 2020
Reageren tot 25 november 2020
Bekeken Zichtbaar voor PRO
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Zoetermeer
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
Branche Overheid, Gemeente
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Als servicedesk medewerker val je onder de afdeling I&A binnen het team automatisering]

Opdracht
Wij zoeken voor de Servicedesk ICT een skilled collega met passie voor ICT en vernieuwing.

Als IT-professional ben je vooral bezig incidenten en storingen te voorkomen en onze IT-omgeving slimmer en efficiënter in te richten. Doe je dit goed dan creëer je tijd en ruimte om je te verdiepen en te specialiseren in alle facetten die een moderne IT-omgeving ons biedt. Door de snelheid van digitalisering en technologie zadelen we je niet op met een hard functieprofiel.

Feitelijk maak jij je functie zelf! Uiteraard hebben wij ook een voorwaarde en deze is simpel: incidenten proberen we te automatiseren en op te lossen, collega’s worden snel geholpen en zoeken altijd de samenwerking op om het elke dag beter te doen!

Wat maakt jou geschikt voor deze uitdaging?

Heb je passie voor IT, ambitie, werk je graag met een leuke groep mensen en is tweakers.net de eerste pagina die je bekijkt als je je browser opstart, dan zit je bij ons goed.

Hoofdtaken:

  • Je ontvangt, registreert, beoordeelt calls (klachten, wensen, informatie, verzoeken en storingen) en handelt calls af;
  • Je bent aanspreekpunt voor alle soorten IT vragen en zorgt voor een oplossing of stemt dit af met een specialist om gezamenlijk een passende oplossing te vinden;
  • Je draagt verbeteringen aan en signaleert trends; terugkerende incidenten probeer je zo snel mogelijk definitief op te lossen;
  • Je zorgt dat onze kennisbank continue aangevuld wordt met goede IT instructies en tips en trics voor onze collega’s;
  • Je levert een constructieve en innovatieve bijdrage aan de optimalisatie van de Servicedesk ICT en de producten / diensten.

En verder:

  • Je maakt een snelle en correcte analyse bij het oplossen van problemen op een klantvriendelijke wijze; Je bent een actieve teamspeler die resultaatgericht werkt, zelfstandig is en gevoel voor kwaliteit heeft.
  • Je bent zichtbaar, communicatief vaardig en je bent leergierig. De techniek verandert snel, je signaleert ook zelf welke kennis en vaardigheden jij en je team te kort komen en wil vanuit je eigen interesse meer weten over nieuwe technieken;
  • Je bent een actieve teamspeler die resultaatgericht werkt, zelfstandig is en gevoel voor kwaliteit heeft.

Eisen waaraan je moet voldoen:

  1. Aantoonbare werkervaring met het beheer van werkplekken gebaseerd op Windows 10.
  2. Aantoonbare werkervaring met het gebruik van Ivanti, Vmware VDI en Microsoft Intune.
  3. ITIL gecertificeerd en MCSA Windows 10 gecertificeerd.
  4. Aantoonbare kennis van desktop en server virtualisatie (VMWare).
  5. Aantoonbare kennis van Windows 10.
  6. Aantoonbare kennis van Windows server 2012.
  7. Aantoonbare kennis van Office 2016.
  8. Aantoonbare kennis van RES workspace.
  9. Aantoonbare kennis van registratietools zoals Topdesk of Planon.
  10. Een afgeronde ICT opleiding op minimaal MBO niveau.
  11. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als Skilled Servicedeskmedewerker ICT bij een gemeente in de afgelopen 5 jaar.

Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.

MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 3 dec 2020    Expertise: Project secretaris, Projectmanagement ondersteuner, Overig (Project management Ondersteuning), DIV medewerker, Overig
Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 1 dec 2020    Expertise: UX designer, Overig (Design & Multimedia)
Locatie: Veenendaal    Uiterste reactiedatum: 2 dec 2020    Expertise: BI consultant, Overig (ICT - Data & Analyse)
Locatie: Veenendaal    Uiterste reactiedatum: 2 dec 2020    Expertise: Implementatie consultant, Overig (ICT - Projectmanagement), Consultant, Overig (ICT - Algemeen & Changemanagement), Overig (Management & Consulting)

Onze partners