Interim Servicedeskmedewerker ICT #KRTZ4437495

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 2 december 2020
Reageren tot 8 december 2020
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Apeldoorn
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 40 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
Branche Overheid
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Voor onze opdrachtgever zijn wij op zoek naar een Servicedeskmedewerker. 

Als servicedeskmedewerker ondersteun je telefonisch en schriftelijk eindgebruikers op het gebied van ICT-services. Je draagt zorg voor het correct aannemen, zorgvuldig in behandeling nemen en zo snel als mogelijk verhelpen van technische en functionele verstoringen. Daarbij maak je gebruik van diverse applicaties en een known-error-base.

Vanuit een operationele analyse onderken je samenhangende technische- en functionele verstoringen, vragen en verzoeken. Als daar aanleiding toe is zorg je voor het aanpassen van prioriteit en bewaak je de voortgang.

Een van de belangrijkste dingen op de ICT servicedesk is de samenwerking met alle collega’s. Er heerst een goede sfeer bij ons op de afdeling. Heb jij genoten van een ICT opleiding en inmiddels ervaring op gedaan als servicedeskmedewerker? Dan is dit wellicht echt wat voor jou!

Eisen waaraan je moet voldoen

– ITIL Foundation (dient binnen 3 maanden te worden behaald)
– Minimaal 0,5 jaar aantoonbaar ervaring op een 1e lijns servicedesk
– Minimaal MBO-4 diploma op het gebied van ICT
– Goede kennis van Windows 7, 8 en 10 systemen
– Kennis van IBM Notes
– Kennis van telefonie, zowel vast, mobiel als VoIP
– Kennis van servicedeskbeheertool van ICD
– Kennis van Linux
– Kennis van Microsoft Office (2013)
– ITIL Foundation certificaat
– HBO werk- en denkniveau of diploma bij voorkeur op het gebied van ICT

Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.

MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Overig (Administratief)
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Overig (Administratief)
Locatie: Tilburg    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Corporate recruiter, Recruiter, Overig (Recruitment)
Locatie: Enschede    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Agile coach, Scrum master ICT

Onze partners