Interim Servicedeskmedewerker – 1e lijn #KRTZ9822763

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 4 november 2021
Reageren tot 16 november 2021
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Enschede
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 15 maart 2022
Aantal uur 24 uur
Soort contract Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
Branche Onderwijs | Educatie
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Voor onze opdrachtgever zijn we op zoek naar een Medewerker 1e lijn Servicedesk.

De werkzaamheden zullen met name bestaan uit:
– Eerstelijns vragen beantwoorden en storingen oppakken voor alle 5 applicaties en autorisaties en rechtenwijzigingen doorvoeren;
– Deelname in de overleggen en de dagstarts en hiervan de kaarten bijwerken;
– Telefonisch/teams overleg met gebruikers om deze op weg te helpen wanneer ze ergens zelf niet helemaal uitkomen;
– Ondersteuning van medewerkers in werkzaamheden bij complexere wijzigingen/vraagstukken;
– Contacten met de leverancier / problemen uitzetten bij de leverancier die voortvloeien uit de eerstelijns vragen/storingen, en dit vervolgens zelf weer testen en terugkoppelen aan betrokkenen.

Ben je:
• iemand die klant- en servicegericht is;
• iemand die graag gebruikers op weg helpt in diverse applicaties;
• iemand die denkt in oplossingen en mogelijkheden;
• flexibel en leergierig;
• iemand die prioriteiten kan bepalen;
• een sterke communicator;
• een teamplayer en kun je daarnaast zelfstandig werken?
• iemand die werk ziet liggen en dit uit eigen initiatief oppakt;
• iemand die zich nieuwe dingen snel eigen maakt.

Eisen:

Heb je:
• minimaal een MBO+ werk en denkniveau
• affiniteit met het ondersteunen van gebruikers en ervaring met het werken met diverse applicaties;
• ervaring met het afhandelen van eerstelijns vragen;
• een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
• kennis van Service Management Tooling, bij voorkeur in TOPdesk; of ben je in staat dit snel eigen te maken;
• goede communicatieve vaardigheden;
• voldoende inlevingsvermogen;
• affiniteit met het vakgebied Functioneel Beheer.

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 29 apr 2024    Expertise: HRM adviseur
Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 19 mei 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Personal assistant, Managementassistent
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 5 mei 2024    Expertise: Project secretaris, Bestuurssecetaresse, Programmamanagement ondersteuner, Projectmanagement ondersteuner, Secretaresse, Projectmedewerker, Overig (Projectmanagement), Overig (Project management Ondersteuning), Managementassistent, Overig (Secretarieel)
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Overig (Administratief)

Onze partners