Interim Servicedesk Medewerker (Jr. Functioneel Beheerder) #KRTZ4938219 | KROOTZ Interim & ZZP

Interim Servicedesk Medewerker (Jr. Functioneel Beheerder) #KRTZ4938219

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 2 juli 2021
Reageren tot 5 juli 2021
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Utrecht
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 1 juli 2022
Aantal uur 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
Branche Overheid
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

De afdeling Informatie en ICT (I&I) is verantwoordelijk voor de informatievoorziening en ICT. Dat doen we door het helpen om de wensen en eisen helder te krijgen, regie te voeren over de leveranciers en zelf met agile teams functionaliteit te ontwikkelen. Dat doen we voor de informatievoorziening van vandaag én voor die van morgen

Omschrijving 
Als Servicedesk Medewerker ben je o.a. verantwoordelijk voor: 
– Het registreren van meldingen in Topdesk;
– Het tijdig (laten) afhandelen van de geregistreerde meldingen;
– Het onderhouden en up to date houden van Topdesk; – Het verlenen van eindgebruikersondersteuning;
– Het (laten) valideren en doorzetten van incidenten;
– Het (laten) valideren en doorzetten van wijzigingsverzoeken;
– Het pro-actief onderhouden van contacten met de gebruikersorganisatie;
– Het actief onderhouden van externe contacten;
– Het (laten) beheren en onderhouden van gebruikersprofielen;
– Het periodiek opleveren van rapportages vanuit Topdesk. 

Eisen waaraan je moet voldoen:

– HBO diploma met een opleiding met gedegen ICT-component;
– Kennis en ervaring met ASL/BISL/ITIL (bij voorkeur gecertificeerd);
– Kennis en ervaring met Scrum/Agile (bij voorkeur gecertificeerd);
– Minimaal 2 – 4 jaar ervaring in een dergelijke rol/ functie;
– Aantoonbare kennis & ervaring met TOPdesk;
– Kennis & ervaring met Jira is een pré;
– Ervaring met samenwerken en omgaan met diverse leveranciers;
– Ervaring met het werken binnen de (Rijks)overheid is een pré;
– Ervaring met Shared Service Centers is een pré;
– Goede communicatieve vaardigheden in het Nederlands in woord en geschrift.

Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.

MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 2 aug 2021    Expertise: Cloud engineer, Overig (ICT - Software & App development)
Locatie: Haarlem    Uiterste reactiedatum: 11 aug 2021    Expertise: Management (IT Security), Projectmanager, Overig (Projectmanagement), Security officer, Overig (ICT - Security)
Locatie: Beverwijk    Uiterste reactiedatum: 1 aug 2021    Expertise: Financial Controller, Management (Financieel), Consultant, Business controller, Overig (Financieel)
Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 2 aug 2021    Expertise: Management (Communicatie & PR), Communicatieadviseur, Woordvoerder, Overig (Communicatie), Bestuurssecretaris

Onze partners