Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
ICT - Support & Ondersteuning > Servicedesk medewerker, ICT - Support & Ondersteuning > Overig (ICT Support & Ondersteuning)
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
De Servicedesk is onderdeel van taakveld Informatisering & Automatisering binnen de 1ste lijn waar zo veel mogelijk klantvragen direct worden afgehandeld. Deze collega’s zijn het visitekaartje van het cluster Bedrijfsvoering. Klantgerichtheid en kwaliteit zijn belangrijke waarden voor het team. En door integraal te werken willen we dat onze klanten zich geholpen voelen: door een gevoel van vertrouwen te geven, oplossingsgericht mee te denken en proactief te handelen.
Als Servicedesk medewerker ben je het eerste aanspreekpunt voor eindgebruikers die IT-problemen ervaren. Denk hierbij aan problemen met software, documenten, printers of mobiele apparaten. Je registreert en prioriteert de incidenten in een Service Management Systeem (TOPdesk). In eerste instantie probeer je het incident zelf op te lossen. Als dat niet lukt dan zet je de melding door naar een van je gespecialiseerde collega’s waarbij je de gebruiker informeert over de voortgang. Je zorgt er te allen tijde voor dat de eindgebruiker zo snel mogelijk weer zorgeloos aan de slag kan. Deze werkzaamheden voer je uit telefonisch of aan de balie op locatie.
Als Servicedeskmedewerker:
- Beantwoord je de telefoon en registreer je binnenkomende incidenten;
- Geef je instructies in begrijpelijke taal aan de eindgebruikers bij incidenten en problemen;
- Bewaak je de voortgang van het afhandelen van incidenten en wijzigingen;
- Voer je (standaard) wijzigingen en aanvragen uit voor verschillende gebruikers.
Eisen:
1. Minimaal een afgeronde mbo niveau 4 opleiding in ICT richting;
2. In het bezit van een geldige ITIL-certificering (duidelijk aangetoond in het cv);
3. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 4 jaar als ICT Servicedeskmedewerker;
4. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar met de volgende systemen;
- Active Directory;
- Exchange;
- Office 365;
- Windows 10;
- Topdesk.
Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie.Â