Interim Servicedesk Medewerker ICT #KRTZ7015318

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 10 november 2022
Reageren tot 13 november 2022
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Den Haag
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 30 november 2022
Aantal uur 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
ZZP tarief € 50 Marktconform per uur
Salaris Marktconform per maand
Branche Overheid, Gemeente

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

De Servicedesk is onderdeel van taakveld Informatisering & Automatisering binnen de 1ste lijn waar zo veel mogelijk klantvragen direct worden afgehandeld. Deze collega’s zijn het visitekaartje van het cluster Bedrijfsvoering. Klantgerichtheid en kwaliteit zijn belangrijke waarden voor het team. En door integraal te werken willen we dat onze klanten zich geholpen voelen: door een gevoel van vertrouwen te geven, oplossingsgericht mee te denken en proactief te handelen.

Als Servicedesk medewerker ben je het eerste aanspreekpunt voor eindgebruikers die IT-problemen ervaren. Denk hierbij aan problemen met software, documenten, printers of mobiele apparaten. Je registreert en prioriteert de incidenten in een Service Management Systeem (TOPdesk). In eerste instantie probeer je het incident zelf op te lossen. Als dat niet lukt dan zet je de melding door naar een van je collega’s waarbij je de gebruiker informeert over de voortgang. Je zorgt er te allen tijde voor dat de eindgebruiker zo snel mogelijk weer zorgeloos aan de slag kan. Je wordt ingezet om telefonisch, on-site of aan de balie aan de slag te gaan.

 

    FUNCTIE EISEN- EN WENSEN:

    • Maximaal uurtarief €50,- all-in (alles inclusief reiskosten, verblijfkosten en parkeerkosten, excl. BTW);
    • Een afgeronde mbo niveau 4 diploma in de richting van ICT;
    • Aantoonbaar in het bezit van een ITIL-certificering en MCSA;
    • Aantoonbaar in het bezit van de certificaten Windows 10 en Office 360;
    • Minimaal 3 jaar ervaring in de afgelopen 5 jaar als Servicedesk medewerker;
    • Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 4 jaar binnen een gemeentelijke organisatie;
    • In het bezit van rijbewijs B;
    • Aantoonbare werkervaring met:
      – Active Directory
      – Exchange|
      – Office (365)
      – Windows 10
      – Topdesk

    Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

    Geef ook in je CV het volgende aan:

    Datum beschikbaarheid;
    Hoeveel uur per week;
    Vakanties of belemmeringen;
    (concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
    Vakantie;
    Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

    Mail deze opdracht:
    Deel deze opdracht:

    Voor jou geselecteerde opdrachten

    Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 4 dec 2022    Expertise: Corporate recruiter, Recruiter, Overig (Recruitment)
    Locatie: Hilversum    Uiterste reactiedatum: 8 dec 2022    Expertise: Teamleider, Overig (Management & Consulting)
    Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 1 dec 2022    Expertise: Scrum master ICT
    Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 4 dec 2022    Expertise: Salarisadministrateur

    Onze partners