Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
ICT - Support & Ondersteuning > Servicedesk medewerker, ICT - Support & Ondersteuning > Overig (ICT Support & Ondersteuning)
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Wij zijn op zoek naar een tijdelijke collega die een voortrekkers- en initiatief rol neemt bij uitvoering van de Servicedesk werkzaamheden alsmede de doorontwikkeling hiervan. Elke dag is anders en vol actie. Gelukkig voel jij je als een vis in het water in onze complexe ICT-omgeving. Je staat altijd klaar om te helpen en schrikt niet van ad-hoc optredens. Met jouw ICT-kennis en ervaring help je gebruikers bij uiteenlopende vragen en uitdagingen. Dat is waar jij die adrenaline-kick van krijgt. Als het even niet gaat zoals gehoopt, ben je gericht op het vinden van oplossingen. Daarom werk jij creatief en productief mee aan het verbeteren van onze producten en diensten. Samen met je collega van de Servicedesk leiden jullie de werkzaamheden van de Servicedesk in goede banen, monitoren jullie alle Topdesk meldingen, verdelen jullie de werkzaamheden en bewaken jullie kwaliteit en doorlooptijd. De Servicedesk is het visitekaartje van team I&A en het aanspreekpunt voor de coördinator in het team. Met jouw communicatieve vaardigheden vul jij die rol moeiteloos in.
De werkzaamheden vinden plaats (voor het volledig aantal uren) op locatie.Â
Eisen:
- Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als allround Servicedesk medewerker
- Aantoonbare werkervaring met Windows, Outlook, Active Directory, Topdesk én MS Teams (benoem al deze systemen duidelijk in het cv);
- Aantoonbare werkervaring in het uitleveren van mobiele devices (telefoons/laptops/tablets) alsmede de voorbereidende werkzaamheden hiervoor;
- Aantoonbare werkervaring met het telefonisch en op afstand geven van support;
- Per direct beschikbaar voor minimaal 32 uur per week;
- Beschikbaar in de periode van 18 juli 2022 t/m 12 augustus 2022 (benoem dit duidelijk in het cv.);
- Minimaal een afgeronde opleiding op MBO 4 niveau in de richting van ICT;
- Aantoonbare relevante Microsoft en/of ITIL certificeringen (benoem dit duidelijk in het cv.);
- Duidelijke beschrijving van de eerder uitgevoerde werkzaamheden in het aangeboden cv.Â
Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing.Â