Interim Servicedesk Medewerker ICT #KRTZ3898637

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 12 november 2020
Reageren tot 18 november 2020
Bekeken Zichtbaar voor PRO
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Apeldoorn
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 40 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau MBO, HBO
Branche Overheid
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Voor onze opdrachtgever zijn wij op zoek naar een Servicedesk Medewerker ICT

  1. De Servicedesk is op zoek naar drie Servicedesk Medewerkers. 
  2. De Servicedesk is hét eerste contactpunt voor de medewerker voor alle dagelijkse storingen en vragen op ICT gebied en kent het volgende service-window:
  3. Maandag t/m vrijdag van 07.00 t/m 18.00 uur en werkt met diverse diensten. 
  4. De Servicedesk ontzorgt de klant en levert een hoge klanttevredenheid op de dienstverlening en op de producten & diensten. Customer Intimacy bij uitstek. De Servicedesk richt zich op een hoge klanttevredenheid en hoog (communicatief) serviceniveau. Wij zien Servicedesk werk als een vak. 

De ideale kandidaat voor de functie van Servicedesk Medewerker van de Servicedesk is een kei in communicatie, beschikt over een hoog empathisch vermogen (voelt de klant zich gehoord en begrepen?) en kan goed denken in processen. Daarnaast is hij of zij pro-actief .

Dé geschikte kandidaat voor deze functie beschikt over voldoende technische kennis en achtergrond (hard skills), maar is vooral in staat helder te communiceren, zich te verplaatsen in de klant en is bekend met uitvraagtechnieken aan de telefoon (soft skills). De kandidaat voor de functie Servicedesk Medewerker heeft een extraverte persoonlijkheid. 

De Servicedesk zit volop in een transformatie van full service naar dat standaard verzoeken en overige faciliteiten via Selfservice worden aangeboden. Dit betekent dat de Servicedesk op den duur meer een regiepartner zal zijn dan een uitvoerende afdeling. Momenteel betekent dat je onze klanten begeleidt naar dienstverlening via het selfservice portaal in plaats van zelf uit te voeren. Het doel is dat enkel spoed- en complexe taken nog door de Service Desk worden aangenomen en zelf verwerkt. 

Voor de ultieme behandeling van resterende complexe- en spoed meldingen van onze klanten zijn we bezig met de inrichting van een kernteam. Dit kernteam moet ervoor zorgen dat:

De eindgebruiker zich gehoord en serieus genomen voelt; 
De eindgebruiker zich geen zorgen maakt over de behandeling van zijn specifieke melding.

Verantwoordelijkheden

  1. De belangrijkste taken en verantwoordelijkheden zijn:
  2. Analyseren klantmeldingen, via telefoon, chat of e-mail;
  3. Aandacht geven aan onze klanten die nodig is op persoonlijk vlak en waar hun specifieke melding op dat moment om vraagt;
  4. Toelichtingen en instructie geven over verwachte zelfredzaamheid, meenemen in procedures en overige begeleiding aan klanten;
  5. Signaleren van verbeteringen ten aanzien van interne werkwijzen en processen ten gunste van de eindgebruiker en Service Desk;
  6. Herkennen van langlopende incidenten en hier verantwoordelijkheid/eigenaarschap in tonen;
  7. Deelnemen aan multidisciplinaire projecten;
  8. Zorgen voor een hoge klanttevredenheid voor Servciedesk & IT.

 

    Eisen waaraan je moet voldoen

    • MBO+ of HBO werk- en denkniveau;
    • 1 jaar kennis en ervaring met het voeren van klantgesprekken om klanten op niet IT-niveau mee te nemen/iets over te brengen (soft-skills);
    • 1 jaar kennis en ervaring gebruik ESM-tooling;
    • 1 jaar kennis en ervaring gebruik AD, AAD & Exchange;
    • 1 jaar ervaring met het werken in roosters;
    • 1 jaar kennis en ervaring gebruik Office 365 & Sharepoint;
    • Zelf geschreven motivatie.

    Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.

    MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

    Geef ook in je CV het volgende aan:

    Beschikbaarheidsdatum;
    Hoeveel uur per week;
    Vakantie;
    Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

     

    Mail deze opdracht:
    Deel deze opdracht:

    Voor jou geselecteerde opdrachten

    Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 1 dec 2020    Expertise: UX designer, Overig (Design & Multimedia)
    Locatie: Veenendaal    Uiterste reactiedatum: 2 dec 2020    Expertise: BI consultant, Overig (ICT - Data & Analyse)
    Locatie: Veenendaal    Uiterste reactiedatum: 2 dec 2020    Expertise: Implementatie consultant, Overig (ICT - Projectmanagement), Consultant, Overig (ICT - Algemeen & Changemanagement), Overig (Management & Consulting)
    Locatie: Veenendaal    Uiterste reactiedatum: 2 dec 2020    Expertise: Projectmanager ICT, Overig (ICT - Projectmanagement)

    Onze partners