Interim Servicedesk medewerker ICT #KRTZ1354003

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 22 oktober 2020
Reageren tot 26 oktober 2020
Bekeken Zichtbaar voor PRO
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Den Haag
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 36 uur
Soort contract Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
Branche Overheid
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Als Servicedeskmedewerker fungeer je als inhoudelijke vraagbaak voor medewerkers bij het dagelijks gebruik, alsmede het adviseren over de werking van bij het I-team in beheer zijnde informatiesystemen (eerstelijns ondersteuning).  
 
Je geeft ondersteuning in verschillende vormen zoals telefonisch, schriftelijk, video vergaderen, schermovername of persoonlijk. Meldingen (vragen, klachten, standaardwijzigingen) van klanten en leveranciers worden geregistreerd in de supportdesk tool Topdesk, het bepalen van de prioriteit en het bewaken van de afhandeling.
 
De werkzaamheden als medewerker videovergaderen is het verlenen van (technische) ondersteuning aan gebruikers van de videovergaderingsvoorzieningen, momenteel Webex en Skype, volgend jaar Webex en Microsoft Teams. 
 
Het technisch hosten van videovergaderingen op locatie (klaar zetten van de zaal, bedienen van Webexborden, bedienen van presentaties met beeld- en geluid, hosten van breakoutsessies en het hosten van sessie in Kahoot!, Mentimeter e.d., in overleg met de inhoudelijke host. 
 
Het opstellen van documentatie over de videovergaderingsvoorzieningen voor gebruikers, hosts en ondersteuners, zowel in geschreven vorm als middels instructievideo’s, in nauw overleg met de functioneel beheerder. 

Eisen waaraan je dient te voldoen:

Voor deze opdracht zoeken we een ervaren medewerker Servicedesk- videovergaderingsvoorzieningen, die:
– Aantoonbare ervaring met het begeleiden gebruikers in de vorm helpdesk/klantencontactcentrum/servicedesk;
– Kennis van ITIL, ASL, BISL en IT-frameworks;
– Aantoonbare kennis van videovergaderingsplatformen als Webex, Skype en Teams;
– Aantoonbare ervaring met het werken bij de overheid;
– Minimaal 32 uur per week beschikbaar; 
– HBO werk- en denkniveau heeft, analytisch denkt en zeer nauwkeurig werkt; 
– de Nederlandse taal in woord en geschrift beheerst; 
– beschikt over prima sociale – en communicatieve vaardigheden.

Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.

MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Beschikbaarheidsdatum;
Hoeveel uur per week;
Vakantie;
Salarisindicatie.

Note: Niet op alle opdrachten is het gewenst dat ZZP'ers worden voorgesteld, zo ook op deze opdracht mogen geen ZZP'ers worden aangeboden. ZZP’ers kunnen wel reageren. ZZP tarieven wordt omgerekend naar payroll contract. Vraag naar de mogelijkheden zie contactpagina voor meer informatie. 

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 1 dec 2020    Expertise: UX designer, Overig (Design & Multimedia)
Locatie: Veenendaal    Uiterste reactiedatum: 2 dec 2020    Expertise: BI consultant, Overig (ICT - Data & Analyse)
Locatie: Veenendaal    Uiterste reactiedatum: 2 dec 2020    Expertise: Implementatie consultant, Overig (ICT - Projectmanagement), Consultant, Overig (ICT - Algemeen & Changemanagement), Overig (Management & Consulting)
Locatie: Veenendaal    Uiterste reactiedatum: 2 dec 2020    Expertise: Projectmanager ICT, Overig (ICT - Projectmanagement)

Onze partners