Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
ICT - Support & Ondersteuning > Servicedesk medewerker, ICT - Support & Ondersteuning > Overig (ICT Support & Ondersteuning)
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Het team Beheer Basisvoorzieningen / ICT zorgt voor het beheer van de ICT op kantoor en voor de ICT ondersteuning op flexibele en decentrale werkplekken. Het team wordt aangestuurd door een teamleider en bestaat uit ongeveer 25 medewerkers.
Je werkt in teamverband aan het oplossen van ICT problemen en het uitgeven van devices.
De calls komen binnen in Topdesk. De eerste lijns vragen worden opgepakt door de servicedesk, zoals :
- Aanmaken accounts in AD en andere applicaties
- Oplossen problemen met wachtwoorden
- Oplossen problemen met applicaties mbv teamview
- Uitleveren mobiele telefoons, laptops en tablets
- Afvoeren devices
- Analyseren en oplossen problemen met devices
- Doorzetten problemen naar 2e en 3e lijn
- Ondersteunen gebruikers telefonie.
Eisen waaraan je moet voldoen:
- Beschikt over gemeentelijke ervaring.
- Ervaring als medeweker servicedesk.
- Kennis van Topdesk.
- Motiveert waarom jij de geschikte kandidaat is voor deze opdracht. En waarom jij deze opdracht bij de organisatie wil doen.
- Ervaring heeft bij een gemeente als medewerker servicedesk.
Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.
MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie.
Geef ook in je CV het volgende aan:
Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.