Interim Servicedesk Medewerker ICT #KRTZ3947855

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 23 december 2020
Reageren tot 3 januari 2021
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Uden
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 20 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
Branche Gemeente, Overheid

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Het team Beheer Basisvoorzieningen / ICT zorgt voor het beheer van de ICT op kantoor en voor de ICT ondersteuning op flexibele en decentrale werkplekken. Het team wordt aangestuurd door een teamleider en bestaat uit ongeveer 25 medewerkers.

Je werkt in teamverband aan het oplossen van ICT problemen en het uitgeven van devices.

De calls komen binnen in Topdesk. De eerste lijns vragen worden opgepakt door de servicedesk, zoals :

  • Aanmaken accounts in AD en andere applicaties
  • Oplossen problemen met wachtwoorden
  • Oplossen problemen met applicaties mbv teamview
  • Uitleveren mobiele telefoons, laptops en tablets
  • Afvoeren devices
  • Analyseren en oplossen problemen met devices
  • Doorzetten problemen naar 2e en 3e lijn
  • Ondersteunen gebruikers telefonie.

Eisen waaraan je moet voldoen:

  1. Beschikt over gemeentelijke ervaring. 
  2. Ervaring als medeweker servicedesk.
  3. Kennis van Topdesk. 
  4. Motiveert waarom jij de geschikte kandidaat is voor deze opdracht. En waarom jij deze opdracht bij de organisatie wil doen.
  5. Ervaring heeft bij een gemeente als medewerker servicedesk.

Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.

MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 29 apr 2024    Expertise: HRM adviseur
Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 19 mei 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Personal assistant, Managementassistent
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 5 mei 2024    Expertise: Project secretaris, Bestuurssecetaresse, Programmamanagement ondersteuner, Projectmanagement ondersteuner, Secretaresse, Projectmedewerker, Overig (Projectmanagement), Overig (Project management Ondersteuning), Managementassistent, Overig (Secretarieel)
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Overig (Administratief)

Onze partners