Interim Servicedesk medewerker ICT #KRTZ1015287 | KROOTZ Interim & ZZP

Interim Servicedesk medewerker ICT #KRTZ1015287

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 6 april 2021
Reageren tot 21 april 2021
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Rotterdam
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
Branche Overheid
Verlenging Interim opdracht, Deta-vast

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Het betreft twee fte inhuur.
Je staat klanten te woord staan via de telefoon, e-mail én balie. Je werkzaamheden zullen bestaan uit onder andere:

  • Juiste registratie en vastleggen van meldingen van de klant in het ticketsysteem;
  • Klanten op de hoogte houden van de voortgang en terugkoppeling verzorgen;
  • Tijdig escaleren wanneer afgesproken doorlooptijden of kwaliteit in gevaar komen.lees meer
  • Verantwoordelijk voor het bewaken van alle openstaande meldingen en het verzorgen van de communicatie hierover;
  • Proactief monitoren van systemen om (structurele) verstoringen te voorkomen;
  • Schrijven van gebruikershandleidingen;
  • Zorgdragen voor de documentatie en registratie van hard- en software.

In het team is er ruimte voor een geintje en een praatje, in combinatie met hard werken. Deze combinatie geeft een prettige werksfeer.
Je werkt in een team waar we oprecht kunnen zeggen dat we op een prettige manier en als collegiaal team met elkaar samenwerken en onderling contact hebben. In het werk, maar ook daarbuiten. We vinden het vanzelfsprekend dat we elkaar helpen. Als dat nodig is, ook buiten kantooruren. Er kan zich een probleem voordoen dat een collega die dienst heeft niet kan oplossen zonder jouw expertise. Dan pakken we de telefoon en bellen we elkaar. Die flexibiliteit en onderlinge betrokkenheid hebben we gewoon. En we vertrouwen elkaar, geven elkaar eerlijke en open feedback, maar weten ook dat dit kan binnen onze team.
En naast het werk doen we als afdeling regelmatig leuke dingen met elkaar.

Bij gebleken geschiktheid kunnen beide kandidaten na afloop van de initiële huurperiode in vaste dienst komen.

Eisen waaraan je moet voldoen:

  • minimaal een afgeronde MBO-4 ICT opleiding en is in bezit van een ITILV3-certificaat
  • minimaal drie jaar of meer aantoonbare relevante werkervaring opgedaan in de gevraagde functie
  • kennis en ervaring met: Apple smartphones en tablets; Termen zoals AD, VMWare, VDI, Packaging, RES en Intune; Windows 10, Sharepoint; Office 365, MS Teams, Zoom; Netwerkomgevingen;
  • minimaal rijbewijs B

Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.

MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 27 apr 2021    Expertise: Programmamanagement ondersteuner, Projectmanagement ondersteuner, Overig (Project management Ondersteuning)
Locatie: Gouda    Uiterste reactiedatum: 27 apr 2021    Expertise: Projectmanager ICT, Overig (ICT - Projectmanagement)
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 28 apr 2021    Expertise: Projectmanagement ondersteuner, Overig (Project management Ondersteuning)
Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2021    Expertise: JAVA developer, Backend developer, Full stack developer

Onze partners