Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
ICT - Algemeen & Changemanagement > Management (ICT Algemeen & Change management), ICT - Algemeen & Changemanagement > Service delivery manager, ICT - Algemeen & Changemanagement > Overig (ICT - Algemeen & Changemanagement)
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Wij zijn op zoek naar een ervaren Service Delivery Manager die snel de weg weet te vinden, kennis heeft van het Service Level Management proces, Projectmanagement en beschikt over voldoende ICT-kennis. We zoeken iemand die ons kan helpen om bij grote projecten het project naar beheer proces te begeleiden. Dit ter voorkoming dat de benodigde afspraken niet zijn geborgd en een beheerteam bijvoorbeeld niet kan leveren. In deze rol faciliteer en adviseer je namens de beheerafdelingen de diverse projectmanagers om te komen tot beheerafspraken en vervul je hierin ook de Quality Assurance rol.
Eisen:
Als proces hanteren we het Service Level Management proces volgens de ISM-methodiek.
- Ruime ervaring binnen IT-beheer, bij voorkeur in een omgeving waar procesmatig wordt gewerkt;
- Inzicht van de te ondersteunen bedrijfsprocessen en de te realiseren IT-services;
- Kennis van de ISM-methode of ITIL.
- Gesprekken vinden plaats op donderdag 23 juni en vrijdag 24 juni.
Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing.