Interim (senior) Projectadministrateur #KRTZ3745966

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 30 december 2021
Reageren tot 6 januari 2022
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Amsterdam
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 30 september 2022
Aantal uur 40 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
Branche Techniek | Engineering, Overheid
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

De afdeling Concernadministratie is verantwoordelijk voor de betrouwbaarheid, juistheid, volledigheid en tijdigheid van de financiële administratie, die een belangrijke basis vormt voor het financiële beheer, de interne en externe verantwoording.
Om de interne beheersing van de projecten verder te optimaliseren is de afdeling Concernadministratie op zoek naar een interim (senior) Projectadministrateur, die vanuit de Concernadministratie gedetacheerd kan gaan worden naar één of meerdere entiteiten. Je houdt je bezig met de operationele kant van de projectadministratie. Je ondersteunt de projectleider bij het opstellen van financiële overzichten bij het afhandelen van offertes, diverse projectdocumenten, afwijkingsrapporten, financiële voortgangrapportages en projecteindrapporten. Daarnaast ben je operationeel betrokken bij het invoeren van de gemaakte uren overeenkomstig het urenverantwoordingsproces.

Taken en verantwoordelijkheden
– Dagelijks bijhouden van de verschillende projecten (van aanmaken, beheren tot voorstel afsluiten);
– Maken van afwijkingsrapporten en projecteindrapporten (financiële paragraaf);
– Besprekingen houden met projectleiders (maandelijks);
– Bespreken van highlight rapporten;
– Opstellen van prognoses en POC;
– Dagelijks aanspreekpunt van de projectleiders;
– Controleren van offertes (calculatie);
– Actief initiëren van facturatie;
– Najagen van offertes, afwijkingsrapporten en facturatie;
– Verwerken van de urenverantwoording;
– Informeren van medewerkers over het belang en de werking van het urenverantwoordingsproces;
– Controleren volledigheid urenverantwoording;
– Constateren en oplossen van foutmeldingen;
– Bewaken van deadlines

Eisen:

– Je beschikt minimaal over een relevante HBO-opleiding;
– Je bent secuur, proactief en enthousiast en kunt zowel zelfstandig als in een team werken;
– Je bent vaardig met MS-Office programma’s en met SAP;
– Je bent daadkrachtig, communicatief vaardig, accuraat en flexibel;
– Je hebt aantoonbare ervaring opgedaan in vergelijkbare functies;
– Je hebt ervaring met het werken in een complexe omgeving met diverse belanghebbenden. 

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Overig (Administratief)
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Overig (Administratief)
Locatie: Tilburg    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Corporate recruiter, Recruiter, Overig (Recruitment)
Locatie: Enschede    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Agile coach, Scrum master ICT

Onze partners