Interim Senior Inkoper #KRTZ245220 | KROOTZ Interim & ZZP

Interim Senior Inkoper #KRTZ245220

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 18 januari 2022
Reageren tot 24 januari 2022
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Haarlem
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 7 februari 2023
Aantal uur 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract, Detacheringscontract
Opleidingsniveau HBO, WO
Ervaringsniveau Senior
ZZP tarief € 99 per uur
Salaris 7000 per maand
Branche Techniek | Engineering
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Inhuuropdracht

Functie/Opdracht: Senior inkoper
Locatie: Haarlem
Startdatum: 10-1-2022
Einddatum: 9-1-2023
Optie op verlenging: Ja
Uren per week: 36 uur
Selectiegesprekken zijn op: 25 januari 15.00 of 16.00
Maximum tarief: €99,00 all-in per uur

De uitdaging als Senior Inkoper in deze opdracht

  • Just-in-time beschikbaarheid van materialen, zero-defect quality en continu verlagen van de integrale kosten.
  • Het sturen op verantwoordelijkheid voor de uitvoering van sourcing, contracting, risicobeheersing, quality APQP/PPAP/8D/ proces-audits, contract management, Europese aanbestedingen en operationele inkoop.
  • Kiezen voor deze functie betekent kiezen voor verantwoordelijkheid. Je voelt je verantwoordelijk, door het gedegen managen aanbestedingstrajecten, de leveranciers en de inkoopovereenkomsten, voor een efficiënte operatie. Je hebt hierin vrijheid, met veel ruimte voor eigen invulling en creativiteit, om een juiste output te realiseren.

Dit ga je doen als senior inkoper
Je gaat als senior inkoper ben je verantwoordelijk voor de regie van het inkoop- en logistieke proces van alle diensten en goederen zodat deze veilig, kwalitatief op norm, tijdig beschikbaar zijn tegen zo laag mogelijke integrale kosten.
Met jouw uitgebreide kennis binnen het vakgebied procurement kan de organisatie snel stappen in de goede richting maken. Dit complexe vakgebied ken je.  Je weet precies wat voor type kennis je in huis moet hebben om binnen dit domein de juiste leveranciers te selecteren en uiteraard te managen. Je werkt nauw samen met verschillende afdelingen.  Je hebt naast de genoemde verantwoordelijkheden  te maken met de volgende zaken:

  • Marktonderzoek, sourcing en aanbestedingsstrategie maken;
  • Europese anabetseidngen doorlopen en contractering succesvol afronden
  • Contract- en leveranciersmanagement.

Om deze werkzaamheden goed uit te voeren ben je goed ontwikkeld in het conceptueel denken, anderzijds ben je zeer goed in staat om via praktisch werken klinkende resultaten te halen.

Hier ga je werken
In de strategie is de rol van de Procurement en leveranciers steeds belangrijker. Het landschap is aan het veranderen en vraagt om beweging van de onderhoudsorganisatie. Daarnaast zijn er belangrijke wet- en regelgeving en technologische ontwikkelingen, o.a. wetgeving, data gedreven onderhoud en 3D printing. Procurement is verantwoordelijk voor het inkoopproces. Binnen Procurement zijn 70 collega’s werkzaam; wij garanderen dagelijks betrouwbare onderdelen op het juiste moment op de juiste plek tegen laagste levensduur kosten.

Dit zijn de functie-eisen
Je hebt ervaring met grote complexe juridisch, economisch en technische gedreven overeenkomsten. Je neemt zeer sterk ontwikkeld analytisch en conceptueel denkvermogen en een praktische resultaat gerichte instelling mee. Daarnaast beschik je aantoonbaar over zowel juridische (aanbesteding) als economische  kennis en ervaring binnen een commerciële context. Verder vinden we dit belangrijk:

  • Je hebt een relevante afgeronde HBO/ WO opleiding, waarbij technische en/of juridisch-economisch profiel een pré is.
  • Minimaal 10 jaar inkoopervaring met complexe grote projecten in de industriële sector. Maakindustrie is een pre.
  • Ervaring met Europese aanbesteding en ervaring (>10 jaar) industrie met grote projecten. (graag onderbouwen).
  • Je bent in staat op meerdere niveaus relaties te ontwikkelen, onderhouden en uit te bouwen, zowel in- als extern.
  • In het bezit van NEVI II (of vergelijkbare opleiding).
  • Je communiceert gemakkelijk op alle niveaus, zo ook in het Engels, in woord en geschrift.
  • Reisbereidheid in binnen- en buitenland (voornamelijk binnen Europa) is voor jou een vanzelfsprekendheid.
Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Alkmaar    Uiterste reactiedatum: 30 mei 2022    Expertise: Projectmanager ICT, Overig (ICT - Projectmanagement)
Locatie: Dordrecht    Uiterste reactiedatum: 18 mei 2022    Expertise: HRM adviseur
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 22 mei 2022    Expertise: Teamleider, Projectmanager, Overig (Projectmanagement), Management (HRM), Overig (HRM), Overig (Management & Consulting)
Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 19 mei 2022    Expertise: Communicatieadviseur, Overig (Sociaal Domein), Overig (Communicatie)

Onze partners