Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
Secretarieel > Secretaresse
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Opdracht
De werkzaamheden van de secretarieel medewerker/administratieve ondersteuner worden uitgevoerd in opdracht van de afdelingsdirecteuren, op de afdelingen Samenleving en Dienstverlening en Beheer Openbare Ruimte.
Belangrijke kerntaken van de functie:
- Ondersteunen van vast management assistent in werkzaamheden op het terrein van planning en control, bedrijfsvoering, financieel beheer en administratie binnen het sociaal domein;
- Agendabeheer en alle informatiestromen in goede banen leiden;
- Vergaderstukken beheren;
- Brieven maken;
- Actielijst maken en bewaken ta.v. MT en wethouders;
- Verschillende soorten administratieve werkzaamheden voor verschillende teams en afdelingen;
- Organiseren en faciliteren van vergaderingen/bijeenkomsten;
- Beheren van een meldingssysteem voor meldingen uit de buitenruimten.
Eisen
1. Aantoonbare secretariële werkervaring bij een gemeente;
2. Uiterlijk per 11 maart 2020 beschikbaar;
3. Op donderdag beschikbaar;
4. Een afgeronde secretariële opleiding;
5. Minimaal 2 jaar secretariële en administratieve werkervaring in de afgelopen 5 jaar;
6. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als management assistent bij een gemeente in de afgelopen 3 jaar;
7. Aantoonbare ervaring met Microsoft, Corsa, Key2finance en Melddesk.