Interim Secretaresse (Team-Assistent) #KRTZ2819422

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 24 juni 2022
Reageren tot 28 juni 2022
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Amsterdam
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 15 december 2022
Aantal uur 32 uur, 36 uur
Soort contract Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
Salaris Marktconform per maand
Branche Bank- | verzekeringswezen

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

We zijn op zoek naar een Team Assistant. 

De functie: Door middel van onze complianceprogramma's zorgen we voor naleving van wet- en regelgeving en leveren we een onmisbare bijdrage aan de visie en strategie. Je maakt onderdeel uit van het Compliance Office, dat zich richt op de integriteit van medewerkers en de organisatie. Vanwege zwangerschapsverlof is er behoefte aan extra secretariële en organisatorische ondersteuning, zowel binnen het Compliance Office als de rest van het team. Je voelt je thuis in een zakelijke en professionele omgeving, waar kwaliteit, vertrouwelijkheid en een goede samenwerking centraal staan. Voor een groot deel bestaat jouw werk uit het ondersteunen van de Chief Compliance Officer. Je werkt nauw samen met het Compliance team, maar hebt ook veel contact met andere afdelingen, zoals HR, Facility, de financiële administratie en directiesecretaresses. Overzicht behouden is belangrijk, dus denk je vooruit en speel je proactief in op zaken die nog moeten worden geregeld.

Jouw takenpakket:
– Secretariële en organisatorische ondersteuning voor de Chief Compliance Officer, zoals agendabeheer en het afhandelen van verzoeken;
– Compliance team ondersteunen bij de uitvoering van hun werkzaamheden;
– Office management-taken, zoals het bijhouden van de compliance deadlines, het mede-organiseren van team events en het boeken van vergaderzalen;
– Assisteren bij het beantwoorden van vragen uit de organisatie.

Eisen:

  • Betrouwbaar, zorgvuldig en een organisatorisch talent. Zo kunnen we jou als Team Assistant het best omschrijven;
  • Talenten die jij inzet om ervoor te zorgen dat zaken achter de schermen goed geregeld zijn;
  • Jij kunt goed overweg met Office 365: Outlook, Word, Excel en PowerPoint.
  • Daarnaast heb je: Ervaring als secretaresse/management assistent in een professionele omgeving;
  • Een beschikbaarheid van minimaal 24-32 uur per week in de periode van 1 juli t/m 15 december 2022;
  • Uitstekende kennis van de Nederlandse taal en basiskennis van de Engelse taal.

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Enschede    Uiterste reactiedatum: 23 aug 2023    Expertise: Overig (ICT – Security), Cyber security consultant, Security officer, Overig (ICT - Security)
Locatie: Eindhoven    Uiterste reactiedatum: 29 aug 2022    Expertise: Functioneel beheerder
Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 18 aug 2022    Expertise: Servicedesk medewerker
Locatie: Zuid-Holland    Uiterste reactiedatum: 17 aug 2022    Expertise: Functioneel beheerder

Onze partners