Interim Secretaresse #KRTZ2266716

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 26 september 2022
Reageren tot 6 oktober 2022
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Groningen
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 31 december 2022
Aantal uur 32 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
ZZP tarief € Marktconform per uur
Salaris Marktconform per maand
Branche Gezondheidszorg I Welzijn

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Secretaresse (medisch)
32-36 uur

De functie
Tot je werkzaamheden behoren:
•    De ondersteuning van de sectie medische vervolgopleidingen, waaronder de ondersteuning van de onderwijskundig adviseurs en coördinator medische vervolgopleidingen en decaan;
•    Plannen en bewaken van afspraken van de sectie medische vervolgopleidingen
•    Klaarzetten en monitoren van kwaliteitsinstrumenten (o.a. vragenlijsten & het ontwikkelassessment voor A(N)IOS)
•    Beheer van de gedeelde mailbox, samenwerkingssite en schijvenstructuur.
•    Regelmatig overleggen en afstemmen met sectie medische vervolgopleidingen
•    Faciliteren van het onderwijsaanbod voor medisch specialisten en A(N)IOS
•    Telefoonbeantwoording, verwerken van in- en uitgaande correspondentie, e-mails;
•    Overige voorkomende secretariële en administratieve werkzaamheden m.b.t. medische vervolgopleidingen;
•    Participeren in projecten ter optimalisatie van de werkprocessen binnen de sectie medische vervolgopleidingen.

FUNCTIE EISEN- EN WENSEN:

De collega die wij zoeken:
•    beschikt over een afgeronde opleiding tot secretaresse op MBO niveau;
•    heeft een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal;
•    heeft enige jaren werkervaring als secretaresse;
•    is communicatief vaardig, klantgericht, representatief, accuraat, vriendelijk;
•    kan zelfstandig en in teamverband werken, en denkt proactief mee over verbeteringen in de diverse werkprocessen;
•    kan het hoofd koel houden en prioriteiten stellen in stressvolle situaties;
•    is flexibel (geen 9-tot-5 mentaliteit);
•    kan goed werken met Microsoft Office, m.n. outlook;
•    beschikt bovenal over relativeringsvermogen en gevoel voor humor.

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of eventuele belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Dordrecht    Uiterste reactiedatum: 2 mei 2024    Expertise: Overig (Administratief)
Locatie: Rotterdam    Uiterste reactiedatum: 1 mei 2024    Expertise: HRM medewerker, Overig (HRM)
Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 15 mei 2024    Expertise: Financieel medewerker, Overig (Financieel)
Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 30 apr 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Managementassistent, Overig (Secretarieel)

Onze partners