Interim Secretaresse #KRTZ9826463

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 10 maart 2022
Reageren tot 15 maart 2022
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Groningen
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 1 oktober 2022
Aantal uur 24 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
Branche Overheid
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Inhuuropdracht:

Opdracht: Secretaresse

Locatie: Groningen
Startdatum: z.s.m.
Duur: 01 okt 2022
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 24 uur
ZZP mogelijk: ja

Het secretariaat bestaat uit drie secretaresses en twee receptionisten. Als secretaresse biedt je secretariële ondersteuning aan de leiding (teamleiders, managers en directeur) en in projecten. En met name voor de ondersteuning van de projecten zijn wij op zoek naar een tijdelijke secretaresse.  Je bent de linker- én rechterhand van de projectteams en hebt alle daarvoor nodige secretariële, organisatorische en administratieve werkzaamheden perfect onder controle.

Wat je zoal doet, verschilt van dag tot dag. De ene dag heb je veel aanloop en ben je de vraagbaak van de projectleiders om ze met de meest uiteenlopende secretariële vraagstukken rondom de projecten uit de brand te helpen.

De andere dag is het rustiger en heb je vooral telefonisch en per mail contact en concentreer je je op alle lopende zaken van de projecten en andere secretariële taken in afstemming met de andere secretariële medewerkers.

De functie is voor gemiddeld 24 uur per week tot eind 2022 met een optie om te verlengen in 2023.

Je dagelijkse werkzaamheden bestaan onder meer uit de volgende activiteiten:

  • Het secretarieel ondersteunen van projecten;
  • Organiseren van trainingen en bijeenkomsten t.b.v. de projecten
  • Projecten agendabeheer, correspondentie, email- en telefoonafhandeling;
  • Uitwerken van concepten, correspondentie, notulen;
  • Ervoor zorgen dat de correspondentie foutloos de deur uitgaat;
  • Zorgen voor een correcte afwerking van in- en uitgaande post;
  • Registreren en archiveren van projectcorrespondentie;
  • Afhandelen van telefoonverkeer t.a.v. de projecten.
  • Het na afstemming met de andere secretaressen meewerken aan de overige reguliere secretariële taken voor o.a.de directiesecretaris en MT leden.

Eisen:

1. Een afgeronde opleiding op minimaal Hbo niveau:
2. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als secretaresse;
3. Aantoonbare werkervaring als secretaresse;
4. Ervaring binnen de overheid.

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Overig (Administratief)
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Overig (Administratief)
Locatie: Tilburg    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Corporate recruiter, Recruiter, Overig (Recruitment)
Locatie: Enschede    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Agile coach, Scrum master ICT

Onze partners