Interim Secretaresse #KRTZ8779114

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 28 oktober 2022
Reageren tot 1 november 2022
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Amsterdam
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 15 november 2023
Aantal uur 16 uur, 24 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
ZZP tarief € Marktconform per uur
Salaris Marktconform per maand
Branche Overheid

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Als secretarieel ondersteuner bied je brede ondersteuning aan het Kernteam en de processen van andere afdeling. In deze rol is geen dag hetzelfde en ben je echt hét aanspreekpunt voor jouw teamleden. Je ondersteunt hen bij de organisatie en uitvoering van hun dagelijkse werkzaamheden.

Werkzaamheden die jij gaat oppakken zijn:

  • Agendabeheer van de vijf collega’s binnen het kernteam;
  • Het organiseren, voorbereiden en inplannen van complexe vergaderingen en projectoverleggen;
  • Ondersteunen bij de voorbereiding van overleggen/bijeenkomsten;
  • Ondersteunen bij het opstellen van bestuurlijke stukken (MT/DB);
  • Bewaken van het overzicht en aanjagen van lopende acties;
  • Het bewaken en begeleiden van de uitgifte van de vergaderstukken;
  • Verzorgen van juiste verslaglegging en bijhouden van actielijsten;
  • Ondersteunen in processen voor het team (zoals het aanmaken van inkoopdossiers).

Door jouw professionele ondersteuning zorg je ervoor dat de teamleden hun werkzaamheden optimaal kunnen uitvoeren. Je werkt in grote mate zelfstandig en bent proactief. Je bent nieuwsgierig, breed georiënteerd en op de hoogte van de lopende zaken binnen de teams. Je weet op het juiste moment zelfstandig acties op te zetten (werk uit handen te nemen), te monitoren en te structureren.  

 

 

    FUNCTIE EISEN/ -WENSEN:

    • Een afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4;
    • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als secretarieel ondersteuner;
    • Beschikbaar per 15 november 2022 tot en met 15 november 2023 voor 16 tot 24 uur;
    • Aantoonbare werkervaring met agendabeheer in een complexe omgeving;
    • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als secretarieel ondersteuner bij een overheidsorganisatie;
    • Aantoonbare werkervaring met het systeem Decos/JOIN.

    Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

    Geef ook in je CV het volgende aan:

    Datum beschikbaarheid;
    Hoeveel uur per week;
    Vakanties of belemmeringen;
    (concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
    Vakantie;
    Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie..

    Mail deze opdracht:
    Deel deze opdracht:

    Voor jou geselecteerde opdrachten

    Locatie: Eindhoven    Uiterste reactiedatum: 9 okt 2024    Expertise: Consultant, Projectmanager, Programmamanager, Projectmanager ICT, Programmamanager ICT, Kwartiermaker
    Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 20 okt 2024    Expertise: Cyber security consultant, Security officer, Overig (ICT - Security)
    Locatie: Zwolle    Uiterste reactiedatum: 8 okt 2024    Expertise: Overig (Administratief)
    Locatie: Nijmegen    Uiterste reactiedatum: 11 okt 2024    Expertise: Teamleider, Management (Sociaal Domein), Overig (Sociaal Domein), Overig (Management & Consulting)

    Onze partners