Interim Secretaresse #KRTZ9723713

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 14 juni 2022
Reageren tot 20 juni 2022
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Rotterdam
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 1 oktober 2022
Aantal uur 38 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
ZZP tarief € Marktconform per uur
Salaris Marktconform per maand
Branche Bank- | verzekeringswezen

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Inhuuropdracht:

Op een afdeling waar veel gebeurt is er altijd behoefte aan organiserend vermogen. In de rol van Afdelingssecretaresse/ administratief ondersteuner op onze Legal & Compliance  afdeling ben je verantwoordelijk voor het ontzorgen van jouw collega`s op organisatorisch gebied. Uitdagend? Zeker! Ons team bestaat uit 5 juristen en 4 Compliance officers. 

Wat zijn jouw taken:

  • Afhandelen van inkomende en uitgaande post
  • Back-up voor telefoon en e-mail 
  • Agendabeheer 
  • Agenderen, voorbereiden en notuleren van besprekingen en vergaderingen 
  • Ondersteuning op het gebied van facilitaire zaken
  • Organiseren personeelsuitjes
  • Zelfstandig uitvoeren, controleren en beheren van diverse administratieve/ uitvoerende werkzaamheden (voor met name de Compliance afdeling).
  • Verwerken van facturen in Coupa
  • Algemene vragen vanuit de organisatie beantwoorden

 

    Welke ervaring zoeken we?

    • Je kunt goed werkzaamheden structureren en je kunt hierin prioriteiten stellen, ook onder werkdruk 
    • Je hebt een goede kennis van de Nederlandse en de Engelse taal (in woord en geschrift)
    • Je hebt kennis van administratieve processen en inzicht om verbeteringen aan te brengen
    • Je hebt ervaring met minimaal het MS office pakket; kennis van Coupa is een pré
    • Je kunt informatie goed beheren, processen organiseren en managen
    • Je hebt een pro- actieve, professionele en zelfstandige werkhouding
    • Je bent flexibel
    • Je hebt een drive om deel uit te maken van een team en dit team te ontlasten

    50%: Administratieve ondersteuning
    30%: Agendabeheer / post / beheer afdelingsmailboxen
    20%: Facilitaire ondersteuning

    Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie.

    Mail deze opdracht:
    Deel deze opdracht:

    Voor jou geselecteerde opdrachten

    Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 28 jun 2022    Expertise: Programmamanagement ondersteuner, Projectmanagement ondersteuner, Projectmedewerker
    Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 30 jun 2022    Expertise: Android developer
    Locatie: Utrecht, Remote    Uiterste reactiedatum: 30 jun 2022    Expertise: Business development manager, Consultant, Business Consultant, Overig (Management & Consulting)
    Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 28 jun 2022    Expertise: Secretaresse, Personal assistant, Managementassistent, Overig (Secretarieel)

    Onze partners