Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
Gepubliceerd op 14 juni 2022
Reageren tot 20 juni 2022
Bekeken
Reacties
Zichtbaar voor PRO
Locatie
Rotterdam
Start datum
Zo snel mogelijk
Eind datum
1 oktober 2022
Aantal uur
38 uur
Soort contract
ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau
MBO
ZZP tarief
€ Marktconform per uur
Salaris
Marktconform per maand
Branche
Bank- | verzekeringswezen
Vakgebied & expertise
Secretarieel > Secretaresse, Secretarieel > Managementassistent, Secretarieel > Overig (Secretarieel)
Job alert aanmaken
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Inhuuropdracht:
Op een afdeling waar veel gebeurt is er altijd behoefte aan organiserend vermogen. In de rol van Afdelingssecretaresse/ administratief ondersteuner op onze Legal & Compliance afdeling ben je verantwoordelijk voor het ontzorgen van jouw collega`s op organisatorisch gebied. Uitdagend? Zeker! Ons team bestaat uit 5 juristen en 4 Compliance officers.Â
Wat zijn jouw taken:
- Afhandelen van inkomende en uitgaande post
- Back-up voor telefoon en e-mailÂ
- AgendabeheerÂ
- Agenderen, voorbereiden en notuleren van besprekingen en vergaderingenÂ
- Ondersteuning op het gebied van facilitaire zaken
- Organiseren personeelsuitjes
- Zelfstandig uitvoeren, controleren en beheren van diverse administratieve/ uitvoerende werkzaamheden (voor met name de Compliance afdeling).
- Verwerken van facturen in Coupa
- Algemene vragen vanuit de organisatie beantwoorden
Â
Welke ervaring zoeken we?
- Je kunt goed werkzaamheden structureren en je kunt hierin prioriteiten stellen, ook onder werkdrukÂ
- Je hebt een goede kennis van de Nederlandse en de Engelse taal (in woord en geschrift)
- Je hebt kennis van administratieve processen en inzicht om verbeteringen aan te brengen
- Je hebt ervaring met minimaal het MS office pakket; kennis van Coupa is een pré
- Je kunt informatie goed beheren, processen organiseren en managen
- Je hebt een pro- actieve, professionele en zelfstandige werkhouding
- Je bent flexibel
- Je hebt een drive om deel uit te maken van een team en dit team te ontlasten
50%: Administratieve ondersteuning
30%: Agendabeheer / post / beheer afdelingsmailboxen
20%: Facilitaire ondersteuning
Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie.
Voor jou geselecteerde opdrachten
Locatie: Boxmeer Uiterste reactiedatum: 15 dec 2024 Expertise: Communicatieadviseur, Overig (Communicatie)
Locatie: Lochem Uiterste reactiedatum: 10 dec 2024 Expertise: Projectmanager, Programmamanager, Overig (Projectmanagement), Implementatiemanager, Overig (Management & Consulting)
Locatie: Roosendaal Uiterste reactiedatum: 13 dec 2024 Expertise: Communicatieadviseur, Overig (Communicatie)
Locatie: Sluis Uiterste reactiedatum: 19 dec 2024 Expertise: Functioneel beheerder, Overig (ICT - Beheer)