Interim Secretaresse #KRTZ9016409

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 7 september 2021
Reageren tot 26 september 2021
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Alphen aan den Rijn
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 1 januari 2022
Aantal uur 24 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
Branche Gezondheidszorg I Welzijn
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Wij zijn op zoek naar een secretaresse. Sta jij stevig in je schoenen en kan je snel schakelen? Dan is deze rol zeker iets voor jou!

Welke uitdaging ga je aan?
Je bent een verbinder en zoekt de samenwerking op met collega’s. Doordat je stevig in je schoenen staat en goed zelfstandig kan werken, zorg jij ervoor dat de managers en/of stafmedewerkers de beste organisatorische en secretariële ondersteuning ontvangen. Je werkt veel samen op verschillende niveaus, binnen en buiten de organisatie. Je gebruikt je hulpvaardigheid, tact, luistervaardigheden en inlevingsvermogen om de diverse contacten probleemloos te laten verlopen. Door de diversiteit van werkzaamheden die gelijktijdig moeten worden uitgevoerd, is het nooit saai!

En verder?

  • Je bent verantwoordelijk voor het opstellen, bewerken en verwerken van de post;
  • Je levert secretariële en administratieve ondersteuning je bij projecten;
  • Je organiseert en notuleert bij interne en externe bijeenkomsten en vergaderingen;
  • Je ondersteunt organisatorisch de managers en/of stafmedewerkers.

Eisen waaraan je moet voldoen:

Zelfverzekerd en digitaal sterk: dit ben jij als onze nieuwe staf secretaresse. Wil je echt slagen in deze rol, dan vinden wij onderstaande bij jou terug:

  • Je hebt MBO niveau 4 werk- en denkniveau;
  • Met jouw communicatieve vaardigheden schakel je snel tussen cliënt en samenwerkingspartners;
  • Je hebt minimaal 2 jaar ervaring met soortgelijke werkzaamheden;
  • Je bent van maandag, dinsdag en donderdag beschikbaar;
  • Je bent dienstverlenend en oplossingsgericht.

Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.

MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Dordrecht    Uiterste reactiedatum: 2 mei 2024    Expertise: Overig (Administratief)
Locatie: Rotterdam    Uiterste reactiedatum: 1 mei 2024    Expertise: HRM medewerker, Overig (HRM)
Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 15 mei 2024    Expertise: Financieel medewerker, Overig (Financieel)
Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 30 apr 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Managementassistent, Overig (Secretarieel)

Onze partners