Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
Secretarieel > Secretaresse, Secretarieel > Overig (Secretarieel)
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Op een afdeling waar veel gebeurt is er altijd behoefte aan organiserend vermogen. In de rol van Afdelingssecretaresse/ administratief ondersteuner op onze Legal & Compliance afdeling ben je verantwoordelijk voor het ontzorgen van jouw collega`s op organisatorisch gebied. Uitdagend? Zeker! Ons team bestaat uit 5 juristen en 4 Compliance officers.
Wat zijn jouw taken:
- Afhandelen van inkomende en uitgaande post
- Back-up voor telefoon en e-mail
- Agendabeheer
- Agenderen, voorbereiden en notuleren van besprekingen en vergaderingen
- Ondersteuning op het gebied van facilitaire zaken
- Organiseren personeelsuitjes
- Zelfstandig uitvoeren, controleren en beheren van diverse administratieve/ uitvoerende werkzaamheden (voor met name de Compliance afdeling).
- Verwerken van facturenÂ
- Algemene vragen vanuit de organisatie beantwoorden
Eisen:
- Je kunt goed werkzaamheden structureren en je kunt hierin prioriteiten stellen, ook onder werkdruk
- Je hebt een goede kennis van de Nederlandse en de Engelse taal (in woord en geschrift)
- Je hebt kennis van administratieve processen en inzicht om verbeteringen aan te brengen
- Je hebt ervaring met minimaal het MS office pakket; kennis van Coupa is een pré
- Je kunt informatie goed beheren, processen organiseren en managen
- Je hebt een pro- actieve, professionele en zelfstandige werkhouding
- Je bent flexibel
- Je hebt een drive om deel uit te maken van een team en dit team te ontlasten
50%: Administratieve ondersteuning
30%: Agendabeheer / post / beheer afdelingsmailboxen
20%: Facilitaire ondersteuning
Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie.Â