Interim Sales Officer #KRTZ0801071

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 13 september 2022
Reageren tot 19 september 2022
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Arnhem
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 1 januari 2023
Aantal uur 32 uur, 40 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
ZZP tarief € Marktconform per uur
Salaris Marktconform per maand
Branche Zakelijke dienstverlening

Opdracht omschrijving

Wij zijn op zoek naar een: Sales Officer

Ben jij commercieel ingesteld en vind je niets mooier dan klanten goed adviseren? Bij ons ben je bewaker van je eigen salescyclus én ben je in contact met bestaande en nieuwe klanten. Wanneer jij uitblinkt in klanten blij maken met de juiste oplossing, dan leren we je graag kennen! We brengen je verder: Ons internationale bedrijfsonderdeel richt zich met een gestandaardiseerd portfolio in betaaloplossingen op de kleine en middelgrote ondernemers in België en Nederland. Als Sales Officer verken je samen met je team de markt en ontdek je nieuwe verkoopkansen. Je pikt verkoopmogelijkheden op en maakt plannen hoe je deze kan verzilveren. Liefst grijp je die kansen meteen. Dat je daarnaast je targets haalt, zowel je persoonlijke als die van je team, geeft je een extra kick. In korte tijd ontwikkel jij je bij ons tot een echte sales professional. Je voert telefoongesprekken met bestaande en potentiële klanten, je luistert goed, vraagt door en denkt creatief met de klant mee met als uiteindelijke doel een passende oplossing aan te bieden en de deal te sluiten. Hierbij promoot je actief het gebruik van onze online kanalen. Is de deal rond? Dan zorg jij voor een correcte vastlegging in onze systemen en ben jij weer een stap dichter bij een tevreden klant!

Eisen:

Jouw profiel: Je wilt graag resultaten halen en bent communicatief zeer sterk. Afwisselende werkzaamheden en pieken in het werkaanbod vragen om stressbestendigheid en flexibiliteit. Je weet hierbij de juiste prioriteiten te stellen. Voor je klanten, voor onsen voor jezelf. Je bent een goed luisteraar en doorgrondt ook latente behoeftes. Je houdt ervan je eigen dag in te vullen, toont graag initiatief en bent een echte teamspeler die collegialiteit hoog in het vaandel heeft. Wat je meeneemt:

  • een afgeronde opleiding of aantoonbare werkervaring op minimaal hbo of bachelor niveau, bij voorkeur gecombineerd met een relevante commerciële opleiding;
  • een goede beheersing van de Nederlandse taal en Engelse taal in woord en geschrift, de beheersing van de Franse taal is een pré;
  • goede analysevaardigheden en creativiteit om dé oplossing te vinden voor klanten;
  • een flinke salesdrive en een winnaarsmentaliteit. 

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie.

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 30 apr 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Managementassistent, Overig (Secretarieel)
Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 30 apr 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Personal assistant, Managementassistent, Overig (Secretarieel)
Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 27 apr 2024    Expertise: HRM adviseur, HRM business partner, Overig (HRM)
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 29 apr 2024    Expertise: Frontend developer, Overig (ICT - Web development)

Onze partners