Interim Salarisadministrateur – regio Amsterdam #KRTZ6517598

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 20 februari 2024
Reageren tot 26 februari 2024
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Amsterdam
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 1 september 2024
Aantal uur 28 uur, 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
ZZP tarief € Marktconform per uur
Salaris Marktconform per maand
Branche Overheid, Gemeente

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:

Opdracht: Salarisadministrateur (28 – 36 uur) 

Locatie: omgeving Amsterdam
Startdatum: zsm
Duur: 6 maanden
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 28 – 36 uur
ZZP mogelijk: Ja, maar met intentie om in dienst te gaan bij de opdrachtgever
Projectdetachering mogelijk: Ja (salarisindicatie obv 36 u p/w)

Uiterste reactiedatum: 27 februari 2024 om 16:00 uur

Je voert met één collega de maandelijkse verloning uit. Daarnaast controleer en signaleer je onregelmatigheden in de werkprocessen die de verloning raken. Je maakt gebruik van Afas en Profit en je hebt daar ook ruime ervaring mee (ruime ervaring in een soortgelijk(e) syste(e)m(en) is ook mogelijk). Bij deze werkzaamheden heb je regelmatig en zelfstandig contact met de andere P&O collega’s, medewerkers en managers. Je taken omvatten o.a.:

  • Je zorgt maandelijks samen met je directe collega voor een tijdige en accurate salarisbetaling;
  • Je draagt zorg voor de verwerking van salarismutaties en controleert mutaties van collega’s;
  • Je controleert declaraties op rechtmatigheid in relatie tot regelingen/richtlijnen en voorschriften;
  • Je beantwoordt salarisvragen van medewerkers;
  • Je beantwoordt vragen van directe HRM collega’s en maakt waar nodig berekeningen voor brieven/besluiten;
  • Je levert waar nodig managementinformatie;
  • Je bent proactief, kunt nauwkeurig werken en weet je collega’s te inspireren. Je kunt je dienstbaar opstellen en weet de collega’s van de salarisadministratie te ontzorgen.

 

FUNCTIE EISEN- EN WENSEN:

  • Een aantoonbaar afgeronde PDL diploma;
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als salarisadministrateur.
  • Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar met het zelfstandig uitvoeren van de verloning van een middelgrote (900 – 1000 medewerkers) organisatie (maak dit concreet met minimaal één voorbeeld waaruit deze zelfstandigheid blijkt);
  • Aantoonbare werkervaring met AFAS in de afgelopen 3 jaar (benoem duidelijk waar deze ervaring is opgedaan);
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring bij een overheidsorganisatie;;
  • Aantoonbare kennis van HRM werkprocessen én loonverwerking (benoem dit duidelijk in het cv.);
  • Bereid flexibel de werkuren verspreid over meerdere dagen in de week uit te voeren vanuit locatie;
  • Detavast: je bent bereid om bij wederzijdse interesse bij opdrachtgever in dienst te treden.

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief of Salarisindicatie obv 40 u p/w.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 5 mei 2024    Expertise: Scrum master ICT
Locatie: Rotterdam    Uiterste reactiedatum: 1 mei 2024    Expertise: HRM medewerker, Overig (HRM)
Locatie: Dordrecht    Uiterste reactiedatum: 2 mei 2024    Expertise: Overig (Administratief)
Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 15 mei 2024    Expertise: Financieel medewerker, Overig (Financieel)

Onze partners