Interim Recruitment medewerker #KRTZ9141542

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 18 november 2020
Reageren tot 24 november 2020
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Ridderkerk
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 24 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO, MBO-4
Branche Overheid
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Je start de week op met een kort overleg met de recruiter over wat er op de agenda staat. Je neemt samen de lopende vacatures door en welke vacatures er op korte termijn verwacht worden. Jij staat midden in het recruitment proces doordat jouw rol zowel coördinerend als ondersteunend is, een echte "spin in het web". 

Enerzijds ondersteun je de recruiter bij de recruitmentwerkzaamheden, anderzijds onderhoud je nauw contact met de HR adviseurs en de HR Servicedesk. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor de vacatureteksten, plaatsing op onze interne en externe website en de terugkoppeling naar kandidaten.

Dit ga je doen

  • Je bent de rechterhand van de recruiter en bent samen met hem en de HR adviseurs verantwoordelijk voor recruitment
  • Je zorgt dat er een goed overzicht is van alle lopende vacatures en recruitment processen, beoordeelt CV's en je signaleert knelpunten en pakt deze op
  • Je stelt de recruitmentplanning en overzichten op en zorgt er voor dat het recruitmentsysteem Connexys up-to-date is
  • Je bent verantwoordelijk voor de vacatureteksten en het plaatsen hiervan zowel in als extern
  • In afstemming met de recruiter verricht je search opdrachten naar geschikte kandidaten voor moeilijk vervulbare functies
  • Je bewaakt de voortgang en kwaliteit van de werkzaamheden

De werkzaamheden vinden plaats bij de afdeling Personeel & Organisatie. Een dynamische werkomgeving die volop in ontwikkeling is, denk daarbij bijvoorbeeld aan de digitale transformatie die de organisatie moet doormaken. Een ontwikkeling waar je zelf een belangrijke bijdrage aan zal gaan leveren vanuit de verbetering van de werken bij site en het digitaal recruiten. De werkwijze binnen de afdeling wordt gekenmerkt door zelfstandigheid en verantwoordelijkheid bij professionals. In verband met de huidige covid beperkingen werken we thuis tenzij, waardoor een groot beroep op de zelfstandigheid wordt gedaan.

Eisen waaraan je moet voldoen:

  • minimaal een afgeronde relevante MBO+/HBO opleiding
  • minimaal 2 jaar ervaring in deze rol;
  • Ervaring met digitale vormen van recruitment (LinkedIn, e.d.), ATS- en CMS systemen voor plaatsen van vacatures en content op de werkenbijsite en andere digitale platvormen en het opzetten van searchopdrachten naar kandidaten voor de organisatie;
  • Ervaring bij grote organisatie (overheid etc.).

Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.

MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Beschikbaarheidsdatum;
Hoeveel uur per week;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 29 apr 2024    Expertise: HRM adviseur
Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 19 mei 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Personal assistant, Managementassistent
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 5 mei 2024    Expertise: Project secretaris, Bestuurssecetaresse, Programmamanagement ondersteuner, Projectmanagement ondersteuner, Secretaresse, Overig (Projectmanagement), Projectmedewerker, Overig (Project management Ondersteuning), Managementassistent, Overig (Secretarieel)
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Overig (Administratief)

Onze partners