Interim Recruiter Inhuurdesk #KRTZ5060574 | KROOTZ Interim & ZZP

Interim Recruiter Inhuurdesk #KRTZ5060574

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 4 juni 2021
Reageren tot 7 juni 2021
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Utrecht
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 36 uur, 40 uur
Soort contract Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
Branche Bouw | Vastgoed
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Note: Niet op alle opdrachten is het gewenst dat ZZP'ers worden voorgesteld, zo ook op deze opdracht. ZZP’ers kunnen wel reageren. ZZP tarieven wordt omgerekend naar payroll contract. Vraag naar de mogelijkheden zie contactpagina voor meer informatie. 

De Flex afdeling coördineert de inhuur van externe medewerkers. Een enorm dynamische, hectische maar erg leuke, gezellige afdeling. In totaal werken er 20 collega's. Je komt te werken in team Recruitment Inleen samen met 4 andere Recruiters Inleen.

Werkzaamheden:
– Je bent verantwoordelijk voor het pro actief binnenhalen van aanvragen. Je gaat actief de business in om te zorgen dat de aanvragen voor tijdelijke opdrachten of voor deta-vast worden uitgezet.
– Als Recruiter Inleen ben je het eerste aanspreekpunt voor de lijnmanagers en de leveranciers voor alle aanvragen die je in beheer hebt.
– Conform het aanvraagproces zet je een aanvraag uit en begeleid je deze totdat de aanvraag gesloten (= ingevuld) kan worden.
– Je bent binnen het aanvraagproces de coördinerende factor. Dit houdt onder andere in: het uitzetten van aanvragen, het inplannen van intakes, tariefonderhandelingen voeren etc.
– Jij zorgt ervoor dat de aanvragen worden uitgezet en worden ingevuld door de aangesloten leveranciers, je ontzorgt de afdelingen door de beste kandidaat tegen de juiste voorwaarden te vinden.

Eisen waaraan je moet voldoen:

– Je beschikt minimaal over een MBO/HBO werk- en denkniveau met opleiding bijvoorbeeld in de richting HR / Personeel & Arbeid / Recruitment (MUST)
– Minimaal 3 jaar ervaring in een vergelijkbare functie bijvoorbeeld als Intercedente; (MUST)
– Kennis van inhuur en de bijbehorende dynamiek; (MUST)
– Je hebt affiniteit met of bent bekend met de complexe wet- en regelgeving omtrent de inhuur van externen; (PRE)
– Je bent bekend met een inhuursysteem voor externen/uitzendkrachten/gedetacheerden; (PRE)
– Je bent op korte termijn tussen de 32 en 40 uur beschikbaar. (MUST)
– Uren per week: 40 / 36 / 32 (woensdag en vrijdag dien je in ieder geval te werken).

Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.

MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 19 sep 2021    Expertise: Projectmanagement ondersteuner, Projectmedewerker
Locatie: Leeuwarden    Uiterste reactiedatum: 22 sep 2021    Expertise: HRM adviseur
Locatie: Lelystad    Uiterste reactiedatum: 21 sep 2021    Expertise: Secretaresse, Overig (Secretarieel)
Locatie: Zeist    Uiterste reactiedatum: 20 sep 2021    Expertise: Product owner

Onze partners