Interim Recruiter Inhuur #KRTZ0814107

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 4 juli 2022
Reageren tot 17 juli 2022
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Rotterdam
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 31 december 2023
Aantal uur 36 uur
Soort contract Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
Salaris Marktconform per maand
Branche Overheid

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Als Recruiter Externe Inhuur verzorg je het inhuren van een breed scala aan gespecialiseerd extern personeel en (interim) managementfuncties. Dit doet je via het Dynamisch Aankoopsysteem (DAS) vanaf schaal 10 en hoger (tot en met schaal 9 maken wij gebruik van een uitzendmantel). In het DAS krijgen gevestigde grotere partijen, middelgrote en kleine ondernemingen (ook ZZP-ers) ruimte om hun diensten aan te bieden. Op deze wijze is een bredere marktwerking mogelijk en krijgen alle geïnteresseerde partijen gelijke kansen. 

De opdracht: 
Je draagt bij aan de inhuur van extern personeel op voornamelijk HBO/WO niveau en je bent verantwoordelijk voor het gehele inhuurproces. Je bent het aanspreekpunt voor de inhurende manager rondom het thema externe inhuur vanaf schaal 10, en je begeleidt hem/haar in dit werving- en selectieproces.

Samen stel je een functieprofiel op met de bijbehorende selectiecriteria. Op een dienstverlenende en klantgerichte wijze stuur je op de uitvoering van een rechtmatig en doelmatig aanbestedingsproces.

Daarnaast lever je een positieve en actieve bijdrage aan de verdere ontwikkeling van de ambassadeursrol en de processen rondom externe inhuur. Jij bent de expert op het gebied van inhuur van personeel en de (aanbestedings-) wet- en regelgeving die daarbij komt kijken.

Eisen:

  • Een afgeronde opleiding op minimaal HBO niveau.
  • Aantoonbare werkervaring als Recruiter op het gebied van externe inhuur, bij voorkeur binnen grote (1000+) (Semi-overheids)organisaties.
  • Werkervaring met het opstellen van functieprofielen en offerteaanvragen volgens de Aanbestedingswet/via een Dynamisch Aankoopsysteem (DAS).
  • Aantoonbare werkervaring met proactief stakeholdermanagement, en het begeleiden en adviseren van hiring managers of directie op locatie, bij voorkeur binnen grote (1000+) (semi)overheidsorganisaties.
  • Kennis van de Aanbestedingswet en de Wet DBA
  • Werkervaring met het onderhouden van relaties en contacten met leveranciers. Bij voorkeur vanuit een inkoopdiscipline en/of bij voorkeur binnen grote (1000+) (semi)overheidsorganisaties. 
  • Aantoonbare ruime werkervaring met het bijhouden van diverse intensieve en uitgebreide administratieve processen, bij voorkeur omtrent externe inhuur.

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 29 mei 2024    Expertise: HRM medewerker, Overig (HRM)
Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 29 mei 2024    Expertise: Data architect, Overig (ICT - Data & Analyse)
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 2 jun 2024    Expertise: Data architect, Overig (ICT - Data & Analyse)
Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 25 mei 2024    Expertise: Administratief medewerker, Secretaresse, Managementassistent, Overig (Secretarieel), Overig (Administratief)

Onze partners