Interim Recruiter Externe Inhuur – Arnhem #KRTZ2257858

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 20 februari 2024
Reageren tot 24 februari 2024
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Arnhem
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 31 augustus 2024
Aantal uur 32 uur, 40 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau WO, HBO
Branche Techniek | Engineering

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:

Opdracht: Recruiter Externe Inhuurdesk (32 – 40 uur) 

Locatie: Arnhem / thuis
Startdatum: zsm
Einddatum: 31 augustus 2024
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 32 – 40 uur
ZZP mogelijk: Ja
Projectdetachering mogelijk: Ja, salarisindicatie obv 40 u p/w

Uiterste reactiedatum: 22 februari 2024 om 10:00 uur

Wij zijn op zoek naar een: Recruiter Externe Inhuurdesk.

Wat ga je doen?

  • Als recruiter Externe Inhuurdesk adviseer en stem je het inkoopbeleid voor externe inhuur af op ons vaste personeelsbestand;
  • Je bent verantwoordelijk voor het begeleiden en bewaken van het gehele inhuurproces, van capaciteitsvraagstukken tot inleenopdrachten;
  • Je fungeert als adviseur voor onze managers en HR Adviseurs;
  • Je beoordeelt de cv’s van onze vaste inhuurpartner en zet deze door naar jouw stakeholders;
  • Je beoordeelt indexatieverzoeken en geeft daar waar nodig advies richting de inhurende manager;
  • Indien je het leuk vindt kun je participeren in diverse projecten binnen/buiten de afdeling.

FUNCTIE EISEN & – WENSEN:

  • Om te beginnen heb je een gedegen achtergrond (minimaal 3 jaar ervaring als recruiter externe inhuur) en ultieme passie voor het recruitment vak;
  • Je hebt bij voorkeur een Bachelor / Master diploma;
  • Daarnaast heb je uitstekende stakeholder management vaardigheden en treed je op als een echte recruitment business partner;
  • Je hebt kennis van wetgeving omtrent DBA en WAADI of bent bereid deze kennis op te doen;
  • Een groot deel van onze werkzaamheden is ook in het Engels maar dit schrikt jou niet af;
  • Je hebt ervaring met technische inhuur aanvragen.

Overige: Minimaal 1 á 2 keer per week op kantoor (ene week maandag, andere week dinsdag).

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie obv 40 uur p/w.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 7 mei 2024    Expertise: Project secretaris, Programmamanagement ondersteuner, Projectmanagement ondersteuner, Projectmedewerker, Overig (Projectmanagement), Overig (Project management Ondersteuning)
Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 5 mei 2024    Expertise: Business analist, Overig (ICT - Data & Analyse)
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 6 mei 2024    Expertise: Project secretaris, Programmamanagement ondersteuner, Projectmanagement ondersteuner, Secretaresse, Projectmedewerker, Managementassistent
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 5 mei 2024    Expertise: Scrum master ICT

Onze partners