Interim Receptioniste / Telefoniste #KRTZ4016194

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 27 mei 2021
Reageren tot 3 juni 2021
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Amsterdam
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 20 uur, 40 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
Branche Overheid, Gemeente
Verlenging Interim opdracht

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Als Receptionist(e) ben jij het visitekaartje van onze organisatie!

De receptie is onderdeel van de afdeling Beheer & Facilitair. De receptie is het visitekaartje van ons bedrijf, hier worden bezoekers ontvangen en algemene telefoontjes beantwoord en het juist doorverbonden waar nodig. Je werkt nauw samen met de facilitaire afdeling waar de receptie een onderdeel van is. De receptie is elke werkdag bereikbaar tussen 8.30 en 17.00 uur. De receptie bewaakt het bezoekersregistratiesysteem en is verantwoordelijk voor de afgifte van de bezoekerspasjes. Sleutels van dienstauto’s en bedrijfsfietsen als ook de OV Businesscard kunnen na reservering bij de receptie worden opgehaald en worden ingeleverd.

Daarnaast beantwoord je vragen van medewerkers en biedt je administratieve ondersteuning in werkzaamheden op het gebied van het reserveren van o.a. vergaderzalen, auto’s, fietsen en de OV-businesscard. Je verleent algemene ondersteuning aan de organisatie in de vorm van catering e.d. en voert taken uit in het kader van bedrijfshulpverlening.

De werkzaamheden zijn verspreid over 5 werkdagen, dit zijn dagen van 8 uur, waarbij start- en eindtijd van de werkdag kunnen wisselen.

Eisen waaraan je moet voldoen:

1. Een afgeronde opleiding op minimaal MBO niveau in de richting van Receptioniste/Telefoniste;
2. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in een soortgelijke (frontdesk) functie in de afgelopen 8 jaar;
3. Aantoonbare kennis en/of werkervaring met het gebruik van (digitale) kantoorautomatisering (Outlook, Word, Excel);
4. Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
5. Aantoonbare kennis en/of werkervaring met Topdesk;
6. In het bezit van een geldig EHBO diploma;
7. Goede beheersing van de Engelse en Duitse taal (kan in het gesprek getoetst worden);

Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.

MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 17 nov 2024    Expertise: Programmamanagement ondersteuner, Projectmanagement ondersteuner, Projectmedewerker, Overig (Projectmanagement), Overig (Project management Ondersteuning)
Locatie: Eindhoven    Uiterste reactiedatum: 13 nov 2024    Expertise: Projectmanagement ondersteuner, Projectmedewerker
Locatie: Lelystad    Uiterste reactiedatum: 9 nov 2024    Expertise: Cyber security consultant, Security officer, Overig (ICT - Security)
Locatie: Groningen, Leeuwarden    Uiterste reactiedatum: 16 dec 2024    Expertise: Sales medewerker, Accountmanager, Overig (Sales & Accountmanagement)

Onze partners