Interim projectsecretaris senior #KRTZ5703924 | KROOTZ Interim & ZZP

Interim projectsecretaris senior #KRTZ5703924

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 25 november 2020
Reageren tot 26 november 2020
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Den Haag
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 40 uur
Soort contract Payroll contract
Opleidingsniveau HBO, WO
Branche Overheid
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

 

We schatten in dat het een interim opdracht is voor 4 tot 5 dagen in de week (max 40 uur) tot minimaal 1-april 2021.

 

We zoeken iemand die zijn/haar sporen heeft verdiend in de rol van inhoudelijk projectsecretaris, en die zich staande weet te houden in een dynamische en veeleisende multi-projectomgeving. Een senior die naast inhoudelijke denkkracht ook van (operationeel) aanpakken weet.

 

De secretaris zal werkzaam zijn als secretaris van het Programma Verkiezingen, waarbij inhoudelijke, bestuurlijke, wettelijke, communicatieve en financiële vraagstukken samenkomen. Het project kenmerkt zich door een hoge tijdsdruk. 

 

Als secretaris zal je vanuit deze verschillende disciplines de projectleider en de projectdirecteur moeten adviseren over de voortgang, meerdere projecten in je portefeuille hebben en een verbindende schakel zijn, zowel intern en extern. Daarmee ben je dan ook voor meerdere projectleiders het aanspreekpunt. En deze projectleiders zullen soms tegelijkertijd iets van jou verwachten. Overzicht houden, verbinding leggen, flexibel en stressbestendig zijn, zijn dus belangrijke eigenschappen. 

 

Als secretaris bewaak je ook de gemaakte afspraken, en adviseer je gevraagd en ook ongevraagd over de voortgang van de verschillende deelprojecten. Richting de projectleiders zal je sterk in je schoenen moeten staan om dat vast te houden, maar tegelijkertijd moet je ook flexibel blijven om daar waar nodig mee te bewegen, en na te blijven denken over de werkprocessen. 

 

Tevens ben je als secretaris de verbindende schakel tussen het project en stafafdelingen als Inkoop, Financiën, Control, Juridische Zaken en Facilitaire Zaken. Met deze afdelingen zal veel afstemming plaatsvinden in het kader van de bedrijfsvoering binnen je projecten. 

 

  • – Academisch niveau
  • – Ervaring met het organiseren van grote projecten in een overheidscontext is een vereiste
  • – Ervaring met vraagstukken in het openbaar bestuur, kennis van de bestuurlijke verhoudingen en het wettelijk kader. 
  • – Ervaringen met de gemeentelijke en regionale bestuurlijke context
  • – Inhoudelijke oriëntatie op beleid en vanuit de inhoud scherp kunnen adviseren richting projectleider en projectdirecteur.
  • – Ervaring met het domein openbaar bestuur is een vereiste
  • – Kandidaat is 32-40 uur per week beschikbaar.

 

Waar verder de voorkeur naar uitgaat

  • – Relevante (Academische) opleiding
  • – Recente aantoonbare ervaring met support van meerdere projecten tegelijk
  • – Recente werkervaring in de rol van Projectsecretaris voor grote politieke programma’
  • – Aantoonbare ervaring met beheer projectfinanciën en inkoop (uitvoerend)
  • – Aantoonbare ervaring met werken in een multi-projectomgeving 
Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Eindhoven    Uiterste reactiedatum: 13 mei 2021    Expertise: Servicedesk medewerker, Overig (ICT Support & Ondersteuning)
Locatie: Apeldoorn    Uiterste reactiedatum: 31 mei 2021    Expertise: Overig (ICT Software Development), JAVA developer
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 14 mei 2021    Expertise: Coach, Overig (Management & Consulting), Agile coach, Scrum master ICT
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 16 mei 2021    Expertise: Project secretaris, Projectmanagement ondersteuner, Projectmedewerker, Overig (Project management Ondersteuning)

Onze partners