Interim Projectsecretaris #KRTZ2864107

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 18 maart 2020
Reageren tot 25 maart 2020
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Lelystad
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 40 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau WO
ZZP tarief € 80 per uur
Salaris €4.500 - 5.000 €4.000 - 4.500 per maand
Branche Overheid
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Opdracht
Inmiddels is een deel van de benodigde programma-organisatie ingevuld. Wat nog ontbreekt is een projectsecretaris die de procesmanager gaat ondersteunen in de uitvoering van de gebiedsgerichte aanpak. Wij zoeken een projectsecretaris die de procesmanager kan ondersteunen in het voorzitten en aansturen van de teams. Het gaat om algemene ondersteunende werkzaamheden zoals:

  • Overleggen plannen, agenda’s voorbereiden, verslagen maken;
  • Bijhouden van actielijsten en bewaken van de voortgang;
  • Voortgangsrapportages opstellen;
  • Informatie verzamelen bij relevante beleidsafdelingen en externe organisaties;
  • Uitwerken van voorstellen en notities;
  • Opstellen van voorstellen en (beslis)notities;
  • Onderhouden van contacten met stakeholders.

Deze werkzaamheden zijn indicatief, maar niet uitputtend. We zoeken een slimme, gemotiveerde persoon met bij voorkeur ervaring met vergelijkbare werkzaamheden bij de overheid. De projectsecretaris gaat werken onder aansturing van de procesmanager.

Eisen
1. Werkzaamheden vinden plaats op verschillende locaties in Flevoland;
2. Minimaal een afgeronde opleiding op WO niveau, in de richting van bestuurskunde, planologie, ecologie, rechten of aantoonbaar vergelijkbaar;
3. Aanwezigheid op maandag en dinsdag is vereist in verband met interne afstemming exacte werktijden kunnen variëren afhankelijk van de vergaderdata en -tijdtippen;
4. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als projectsecretaris in de afgelopen 5 jaar, op het gebied van; bestuurskunde, planologie land- en watermanagement of vergelijkbaar;
5. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met het werken binnen een overheidsorganisatie;
6. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring, in de afgelopen 5 jaar, op het gebied van minimaal 2 van de volgende terreinen: complexe programma’s, gebiedsgericht werken, opgaven in het landelijk gebied en/of samenwerking.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Lochem    Uiterste reactiedatum: 10 dec 2024    Expertise: Projectmanager, Programmamanager, Overig (Projectmanagement), Implementatiemanager, Overig (Management & Consulting)
Locatie: Boxmeer    Uiterste reactiedatum: 15 dec 2024    Expertise: Communicatieadviseur, Overig (Communicatie)
Locatie: Roosendaal    Uiterste reactiedatum: 13 dec 2024    Expertise: Communicatieadviseur, Overig (Communicatie)
Locatie: Sluis    Uiterste reactiedatum: 19 dec 2024    Expertise: Functioneel beheerder, Overig (ICT - Beheer)

Onze partners