Interim Projectondersteuner (PMO) – Rotterdam #KRTZ6813676

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 1 maart 2024
Reageren tot 7 maart 2024
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Utrecht
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 31 mei 2025
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
ZZP tarief € 65 Marktconform per uur
Salaris Marktconform per maand
Branche Overheid

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:

Opdracht: Projectondersteuner / PMO (36 uur) 

Locatie: Rotterdam
Startdatum: 1 juni 2024
Einddatum: 31 mei 2025
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 36 uur
ZZP mogelijk: Ja, max tarief €95,- (all-in excl. BTW)
Projectdetachering: Ja, indicatie salaris obv 36 u p/w

Uiterste reactiedatum: 8 maart 2024 om 16:00 uur

De senior projectondersteuner is verantwoordelijk om binnen twee jaar in nauwe samenwerking met de projectmanager succesvol uitvoeren en afronden van een of meerdere projecten van onze projectenkalender.

 

  • Het maken van een plan van aanpak voor projectondersteuning 
  • Opzetten van archivering
  • Het opleveren van het programma archief 
  • Het opzetten van financiële programma administratie 
  • Het opleveren van financiële administratie 
  • Het voorbereiden en organiseren van een aantal bijeenkomsten

 

FUNCTIE EISEN/ -WENSEN:

  • Tarief is all-in maximaal €65,- (alles inclusief reiskosten, verblijfkosten en parkeerkosten, excl. BTW).
  • Een afgeronde opleiding op minimaal MBO-4 niveau.
  • Aantoonbaar minimaal 10 jaar ervaring in ondersteunende functies.
  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring met projectondersteuning in de publieke sector.
  • Aantoonbare werkervaring bij minimaal 5 verschillende opdrachtgevers in verschillende sectoren en overheidslagen binnen het publieke domein.
  • Aantoonbare werkervaring in ondersteunende functies binnen complexe en grote organisaties (+1000 medewerkers)
  • Aantoonbare werkervaring met interne communicatie.
  • Aantoonbare werkervaring binnen de (semi-) overheid
  • Uitgebreide inhoudelijke kennis van en werkervaring met MS Office (Word, Outlook en Excel).

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Salarisindicatie obv 40 uur per week.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 5 mei 2024    Expertise: Scrum master ICT
Locatie: Rotterdam    Uiterste reactiedatum: 1 mei 2024    Expertise: HRM medewerker, Overig (HRM)
Locatie: Dordrecht    Uiterste reactiedatum: 2 mei 2024    Expertise: Overig (Administratief)
Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 15 mei 2024    Expertise: Financieel medewerker, Overig (Financieel)

Onze partners